Kostnadsfri avbokning till den 21-07-04
Boka nu, betala på plats
FindHotel
Travelocity151 US$
Trip.com174 US$
Omdömet skrevs 18 maj 2021

Mitt första besök på hotellet. Och jag blev mycket positivt överraskad. Allt höll högsta klass. Rummen, servicen, läget, personalen, frukosten och utbudet av träning, avslappning, bad och inte minst utsikten från de övre våningsplanen.
Min enda invändning var musiken och ljudvolymen i den stora baren vid entrén. Alldeles för hög volym och märklig 'musik' för att vara en lördag eftermiddag/tidig kväll.
Lite mer mysig lounge-känsla hade varit önskvärt. Med tanke på den breda blandningen av åldrar som besökte baren vid den tidpunkten.

• Restyp: Reste ensam
Tack torjeanson
Omdömet skrevs 4 maj 2021

Så nöjd med vår övernattning! Serviceminded personal under hela vistelsen, fina rum och en god frukost. Enda tråkiga med frukosten var att gästerna behöver spridas ut pga pandemin och drottningsalen var inte så mysig att sitta i, men bra lösning helt klart! Vi kommer snart igen på en staycation

Tack Relax55477098409
Omdömet skrevs 1 maj 2021

Det fina läget, eftermiddagssolen på terrassen och den stora frukosten gjorde upplevelsen toppen! Toaletten stor och fräsch. Uppskattar särskilt att det serverades normal frukost och inte små coronatallrikar

Tack Ida H
Omdömet skrevs 26 april 2021

På rummet i sängen fann vi ngn annans långa hårstrå. På rummet fungerade inte incheck kortet, då dey glappade stängdes elekronik/lampor av ett par ggr.
Vi fick inget bra hälsnade vi incheck där de bara kunde peka var allting var. Vi valde hotellet pga av deras pool, och sades att kommer man tidigt till incheck var det lugnt att få plats. När vi kom 15.20 var poolen fulltecknad och vi fick inte ngt i gengäld. Dåligt! Dålig service och halvstädat.
Ytligt trendigt hotell men ful service.
Föredrar Scandic tills nästa gång.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Rebecca_Angelika
Omdömet skrevs 17 april 2021 från mobil enhet

Bodde på våning 4 i ett dubbelrum standard med badkar. Utsikt mot centralen. Rummet var rymligt och bra städat. Städaren på vån 4 var artig och trevlig. Frukosten var bra utbud på. Det var ordning och reda. Man blev visad till ett bord och det var även tidsbokning till frukost. Hjälpsam frukostpersonal. Återkommer

Datum för vistelsen: april 2021
Restyp: Reste ensam