Kostnadsfri avbokning till den 21-08-15
Boka nu, betala på plats
Orbitz.com149 US$
eDreams160 US$
Hurb165 US$
Omdömet skrevs 26 april 2021

På rummet i sängen fann vi ngn annans långa hårstrå. På rummet fungerade inte incheck kortet, då dey glappade stängdes elekronik/lampor av ett par ggr.
Vi fick inget bra hälsnade vi incheck där de bara kunde peka var allting var. Vi valde hotellet pga av deras pool, och sades att kommer man tidigt till incheck var det lugnt att få plats. När vi kom 15.20 var poolen fulltecknad och vi fick inte ngt i gengäld. Dåligt! Dålig service och halvstädat.
Ytligt trendigt hotell men ful service.
Föredrar Scandic tills nästa gång.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Rebecca_Angelika
Omdömet skrevs 17 april 2021 från mobil enhet

Bodde på våning 4 i ett dubbelrum standard med badkar. Utsikt mot centralen. Rummet var rymligt och bra städat. Städaren på vån 4 var artig och trevlig. Frukosten var bra utbud på. Det var ordning och reda. Man blev visad till ett bord och det var även tidsbokning till frukost. Hjälpsam frukostpersonal. Återkommer

Datum för vistelsen: april 2021
Restyp: Reste ensam
Tack danielmX8196PM
Omdömet skrevs 19 mars 2021 från mobil enhet

Vi har bara lovord framför allt vill vi ge en extra stjärna till den trevliga personalen. Alla från städ till resturang var hjälpsamma och trevlig på alla sätt. En stjärna lös lite extra och det var Chatrine i receptionen
Vi hade ett härligt dygn där vi kände oss både trygga och väl omhändertagna. Stort tack!

Tack Lena G
Clarion Hotel Post VRÅ, Guest Services / Front Office på Clarion Hotel Post, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Stort tack för det fantastiska omdömet, kom snart tillbaka till oss! Bästa hälsningar Tove

Omdömet skrevs 11 mars 2021

Vi bokade paketerbjudande med 3-rätters samt spa och frukost. Dessvärre försov vi oss och missade både frukost och bad. Ett supertrevligt hotell i hjärtat av Göteborg med en inredning och stil som andas lyx men ändå hemmakänsla i dom olika små vrår och etager som finns överallt. Det är aldrig långtråkigt på Post eftersom den sammansvetsade trevliga personalen gärna stannar upp och ger gästerna tid. Makalöst bra!
Vi hade lite otur med vårt rum så endast detta drar ner betyget på rummet. Inget som vi brydde oss om.

Tack 677johan

Omdömet skrevs 8 mars 2021

Rummen är fantastiskt fina, frukosten är den bästa jag ätit och personalen gör alltid sitt bästa för att ge en suverän upplevelse Återkommer ett par gånger om året för detta hotellet slår alla andra

Tack Isabelle H