Priceline
Expedia.com153 US$
Booking.com163 US$
Trip.com164 US$
Omdömet skrevs 1 februari 2021

Hotellet är stort och maffigt, fina rum dock lite slitna...tvn hängde knappt uppe det luktade cigarett rök i badrummet och även i rummet..
Städet var ok, servicen var bra då de kom och bäddade upp bäddsoffan till barnen.

Tack jessicabuhelt
Omdömet skrevs 25 januari 2021

Vi åkte dit för att koppla av, fick inga info om poolen&spa som ska bokas vid incheckning,personal nämnde inget om det, inga info om vad som gäller vid städning när vi har med husdjur, ingen matskål till hunden.

Tack Nattysorensen
Omdömet skrevs 25 januari 2021

Helt Suveränt hotell, bra rum och centralt läge Utmärkt frukost och mycket rymligt frukostmatsal så risk för smitta var minimal . Receptionspersonalen var den bästa personal vi upplevt på mycket länge ***** Enda negativa varnat takpoolen var fullbokad redan när vi kom kl 12 på dagen. Min uppfattning var att den inte gick att boka innan besöket och då känns det konstigt att den var fullbokad så pass tidigt!

Tack 784mats
Omdömet skrevs 23 januari 2021

Jag vill varmt rekommendera detta hotellet, det är svårt att säga något annat än att min upplevelse var 10 av 10. Fin restaurang, härliga hotellrum och fantastisk takpool. Perfekt för dejtnight med övernattning och skön frukost dagen därpå.

Tack carlvixa
Clarion Hotel Post VRÅ, Guest Services / Front Office på Clarion Hotel Post, svarade på det här omdömetSvarade 23 januari 2021

Bästa carlvixa,

Stort tack för att du tagit dig tiden att ge oss ett omdöme, det betyder mycket för oss. Särskilt glada blir vi när vi får så fina ord, dessa kommer vi så klart se till att alla våra härliga kollegor får ta del av. Kom snart tillbaka till oss! Vänligen Tove

Omdömet skrevs 11 januari 2021 från mobil enhet

Dåligt avtorkat på speglarna i båda rummen, ena rummet satt det tuggemi i taket, drog kallt från fönstren och var kalkt på golvet.

Beställde en ramlösa i baren, den var inte kall och den hade gått ut i november. Gick förbi senare för att påpeka detta och ta en till, men bad då att han skulle kolla datumet på det. Men det var samma med denna han hade ingen annan sa han och den skulle jag också fått varm.. nej,tack.

Vi gick upp för att kolla vid poolen, då det var en i sällskapet som inte vart där upp. Det kunde ju skottats en gång fram till poolen iallafall och folk hade med egen öl upp.

Trevligt bemötande vid incheck, bra storlek på rummen.
Bra att man fick mail om att man kunde boka frukosttid i förväg, bra utspritt på bord när ni även öppnat upp rummet mot station till så man kunde sitta där.
Helt okej frukost ( mer än förra gången då det bara var mackor, ägg)
Bra att ni har engångshanskar som man kan använda när man tar maten och bra sätt att hänga upp tängerna till påläggen.

Tack missepissen

Bästa missepissen,

Stort tack för att du tagit dig tiden att ge oss ett omdöme, det betyder mycket för oss. Det var tråkigt att vi inte nådde hela vägen fram denna gången med dessa detaljerna, vi tar det så klart med oss. Härligt att ni ser att vi tar vårat arbete med safe stay på stort allvar. Det är viktig att både gäster och kollegor ska känna sig trygga här. Vi hoppas att ni snart väljer komma tillbaka till oss. Tills dess, allt gott. Vänligen Tove