Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Jättefint hotell. Fräscha rum. Bra service trevlig personal. Nära spårvagn tågstation och centrum. Ett minus att det var badkar inte duschkabin. God frukost mycket att välja på. God mat på Norda restaurangen

Bodde här: april 2018, reste som ett par
Tack Elenor57
Wenche E, Guest Relations Manager på Clarion Hotel Post, svarade på det här omdömetSvarade 2 april 2018

Hejsan Elenor57,

Tack så hemskt mycket att du delade med dig av din vistelse på Post. Vad härligt att du trivdes så bra hos oss och fick en god start på dagen med gedigen frukost. Du får gärna säga till kollegorna nästa gång du bor så ska vi allt kunna se till att du får ett rum med duschkabin istället.

Ha en fantastisk vår och varmt välkommen tillbaka.
Hjärtliga hälsningar,

Omdömet skrevs 1 april 2018

Väldigt trevlig personal! Stämningen känns välkomnande och även om det är stort känns hotellet intimt och mysigt. Mycket generös frukost och bra gym. Poolen på taket är ett plus. Läget nära centralstationen gör det väldigt praktiskt.

• Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack harald779

Heej harald779,

Vilken ära det är för oss att få vara ditt favorithotell bland nästan 200 hotell i Göteborg. Det värmer oerhört mycket och vi är väldigt tacksamma för att ha dig som gäst hos oss. Nu när solen börjar visa sig lite oftare är poolen en helt klar favorit.

Varmt välkommen tillbaka till oss.
Vi ses :)

Hjärtliga hälsningar,

Omdömet skrevs 26 mars 2018

Årets besök i Göteborg med boende på Clarion Post matchade förra årets femma i betyg. Snabb incheckning och dessutom tillgång till rummet fast vi var lite tidiga. Trevlig personal över hela linjen från reception, städ och frukostpersonal. Extra plus för killen som såg oss på väg upp till poolen på taket. Han bad oss vänta i korridoren och kom snabbt tillbaka med slippers och morgonrock och sa att det är kyligt på taket idag. Extra plus även till lyhörda och skickliga bartenders i baren Bon bon på andra våningen. Baren har en lugn och harmonisk miljö där vi njöt ett par härliga cocktails innan vi drog vidare ut på äventyr. Vi gillar läget, designen och stämningen. Hit kommer vi gärna tillbaka igen. Gött mos som man säger i Göteborg!

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Mikael L
Wenche E, Guest Relations Manager på Clarion Hotel Post, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2018

Hej Mikael L,

Vad underbart härligt att höra att du trivdes så bra hos oss.
Som vi säger i Göteborg: Vad är den största risken med att åka till Alperna? De e la vin-faran.. så då är det väl tur att vi finns! ;)

Vad roligt att våran personal tog väl hand om er - ni är hjärtligt välkomna tillbaka.
Varma hälsningar från inte så varma Göteborg,

Omdömet skrevs 26 mars 2018

Blev lite besviken när jag för första gången fick chansen att bo på Hotel Post. Fick ett rum i den nya delen av hotellet, som tyvärr redan började bli slitet. Sen förstår jag inte riktigt varför man sätter in ett badkar som tyvärr orsakar en ordentlig blötläggning av toalettgolvet när man duschar. Frukostmatsalen verkade vara lite underdimensionerad men med snabb service, skulle gå och ta mer mat, när jag kom tillbaka var mina saker bortplockade och en annan gäst hade tagit bordet.

• Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Marcus_Helsingborg

Hej Marcus_Helsingborg,

Tusen tack för att du tog dig tiden att dela med dig av din vistelse här hos oss på Clarion Hotel Post. Vi uppskattar all feedback då den ger oss möjlighet att utvecklas och bli bättre.

Det var tråkigt att höra att din vistelse inte riktigt motsvarade dina förväntningar då vi givetvis vill att alla våra gäster ska trivas hos oss. Om du sa till i receptionen vid utcheck om badkaret har vårat Maintenance-team säkerligen haft möjlighet att åtgärda läckan.

Vi hoppas att vi får möjlighet att välkomna dig vid ett annat tillfälle och möta dina förväntningar.
Ha en fantastisk Påsk och varmt välkommen tillbaka.

Bästa hälsningar

Omdömet skrevs 21 mars 2018 från mobil enhet

Detta är ett stort hotell med både affärs- och privatgäster. Hotellet ligger bra, särskilt smidigt är det om du kommer med tåg då hotellet ligger mitt emot Centralstationen. Du kan inte köra till entrén med bil utan får parkera en bit ifrån. Hotellet har en stor livlig lobby med bar och två trevliga restauranger. Det finns pool och gym och det mesta man kan önska sig. Jag tyckte att rummet var bra, klassiskt utformat i stil och design. Kylskåp fanns, likaså vattenkokare. Det tog ett tag innan jag fick upp värmen, det var ganska kallt i början. Om du inte tycker om att åka hiss kan du ta trappor till rummen, dock lite omständigt eftersom man får ta olika trappor och vägar. Korridorerna är väldigt långa och eftersom hotellet är stort så får man traska en del, även om man tar hiss. Frukosten var mycket bra och vill man ta en drink i baren så är det folkligt och socialt. Jag kan absolut tänka mig att bo där igen även om jag föredrar hotell med lite mer personlighet.

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack 262Eva

Hej 262Eva,

Tack så hemskt mycket för att du ville dela med dig av din vistelse här hos oss på Post hotellet.
Vad roligt att höra att du hade en bra upplevelse. Det är allt lite lurigt att hitta till vår entré med bil, Göteborg med sina spårvagnar kan verkligen ställa till det. Det finns en 10 minuters parkering precis utanför hotellet som gör det möjligt för våra gäster att checka in i lugn och ro. Du får gärna ta kontakt med oss vid ditt nästa besök så kan vi förklara vägen för dig.

Du är varmt välkommen tillbaka till oss.
Bästa hälsningar