Scandic Rubinen(Göteborg)
  • Frukost ingår
Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen(Göteborg)(Mycket prisvärt!)
Quality Hotels
Gothia Towers(Göteborg)
  • Frukost ingår
Quality Hotel Winn(Göteborg)(Mycket prisvärt!)
Quality Hotels
  • Fri parkering
Center Hotel(Göteborg)
Rabattmeddelande! 28 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 28 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 115 US$/natt.

ClarionCollection
Avalon Hotel(Göteborg)
Avalon Hotel
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 179 US$/natt.

Omdömet skrevs 26 mars 2018

Årets besök i Göteborg med boende på Clarion Post matchade förra årets femma i betyg. Snabb incheckning och dessutom tillgång till rummet fast vi var lite tidiga. Trevlig personal över hela linjen från reception, städ och frukostpersonal. Extra plus för killen som såg oss på väg upp till poolen på taket. Han bad oss vänta i korridoren och kom snabbt tillbaka med slippers och morgonrock och sa att det är kyligt på taket idag. Extra plus även till lyhörda och skickliga bartenders i baren Bon bon på andra våningen. Baren har en lugn och harmonisk miljö där vi njöt ett par härliga cocktails innan vi drog vidare ut på äventyr. Vi gillar läget, designen och stämningen. Hit kommer vi gärna tillbaka igen. Gött mos som man säger i Göteborg!

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Mikael L
Wenche E, Guest Relations Manager på Clarion Hotel Post, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2018

Hej Mikael L,

Vad underbart härligt att höra att du trivdes så bra hos oss.
Som vi säger i Göteborg: Vad är den största risken med att åka till Alperna? De e la vin-faran.. så då är det väl tur att vi finns! ;)

Vad roligt att våran personal tog väl hand om er - ni är hjärtligt välkomna tillbaka.
Varma hälsningar från inte så varma Göteborg,

Omdömet skrevs 26 mars 2018

Blev lite besviken när jag för första gången fick chansen att bo på Hotel Post. Fick ett rum i den nya delen av hotellet, som tyvärr redan började bli slitet. Sen förstår jag inte riktigt varför man sätter in ett badkar som tyvärr orsakar en ordentlig blötläggning av toalettgolvet när man duschar. Frukostmatsalen verkade vara lite underdimensionerad men med snabb service, skulle gå och ta mer mat, när jag kom tillbaka var mina saker bortplockade och en annan gäst hade tagit bordet.

• Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Marcus_Helsingborg

Hej Marcus_Helsingborg,

Tusen tack för att du tog dig tiden att dela med dig av din vistelse här hos oss på Clarion Hotel Post. Vi uppskattar all feedback då den ger oss möjlighet att utvecklas och bli bättre.

Det var tråkigt att höra att din vistelse inte riktigt motsvarade dina förväntningar då vi givetvis vill att alla våra gäster ska trivas hos oss. Om du sa till i receptionen vid utcheck om badkaret har vårat Maintenance-team säkerligen haft möjlighet att åtgärda läckan.

Vi hoppas att vi får möjlighet att välkomna dig vid ett annat tillfälle och möta dina förväntningar.
Ha en fantastisk Påsk och varmt välkommen tillbaka.

Bästa hälsningar

Omdömet skrevs 21 mars 2018 från mobil enhet

Detta är ett stort hotell med både affärs- och privatgäster. Hotellet ligger bra, särskilt smidigt är det om du kommer med tåg då hotellet ligger mitt emot Centralstationen. Du kan inte köra till entrén med bil utan får parkera en bit ifrån. Hotellet har en stor livlig lobby med bar och två trevliga restauranger. Det finns pool och gym och det mesta man kan önska sig. Jag tyckte att rummet var bra, klassiskt utformat i stil och design. Kylskåp fanns, likaså vattenkokare. Det tog ett tag innan jag fick upp värmen, det var ganska kallt i början. Om du inte tycker om att åka hiss kan du ta trappor till rummen, dock lite omständigt eftersom man får ta olika trappor och vägar. Korridorerna är väldigt långa och eftersom hotellet är stort så får man traska en del, även om man tar hiss. Frukosten var mycket bra och vill man ta en drink i baren så är det folkligt och socialt. Jag kan absolut tänka mig att bo där igen även om jag föredrar hotell med lite mer personlighet.

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack 262Eva

Hej 262Eva,

Tack så hemskt mycket för att du ville dela med dig av din vistelse här hos oss på Post hotellet.
Vad roligt att höra att du hade en bra upplevelse. Det är allt lite lurigt att hitta till vår entré med bil, Göteborg med sina spårvagnar kan verkligen ställa till det. Det finns en 10 minuters parkering precis utanför hotellet som gör det möjligt för våra gäster att checka in i lugn och ro. Du får gärna ta kontakt med oss vid ditt nästa besök så kan vi förklara vägen för dig.

Du är varmt välkommen tillbaka till oss.
Bästa hälsningar

Omdömet skrevs 21 mars 2018

Trots sin storlek har Clarion Post förmågan att få gästerna att känna sig som hemma - snabb och enkel incheckning och koll på att jag bott där tidigare så muntlig information om hotellet behövs inte i mitt fall. En internationell atmosfär med folk i rörelse och snygg inredning gör Clarion Post till en utmärkt mötesplats inte enbart för hotellets gäster utan för en publik bestående av Göteborgs invånare som tillsammans med hotellets gäster bidrar till en härlig mix. Den uppvärmda takpoolen med utsikt över staden är ett måste när man bor på hotellet.

• Bodde här: mars 2018, reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack V3632WIthomasj

Hej V3632WIthomasj,

Tusen tack för att du tog dig tiden att dela med dig av din vistelse här hos oss på Clarion Hotel Post. Vi är givetvis alltid tacksamma för all feedback och blir oerhört glada av att läsa dina värmande ord. Har du testat vår express inchecknings disk? Jag kommer verkligen se till att sprida denna värme internt.

Ett härligt tips till våren är att besöka vår utomhus terrass som snart har premiär

Varmt välkommen till oss.
Hjärtliga hälsningar,

Omdömet skrevs 19 mars 2018

Kanonbra bemötande med bra service o trevlig personal , bra mat med snabb service, bra bar centralt läge, rummen helt ok, men inte något utöver det vanliga. Rent o fräscht inomhus. Ute baren såg smutsig o skräpig ut.

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack goranskogholm
Jasmin J, Kundansvarig på Clarion Hotel Post, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2018

Hej goranskogholm,

Tack för att du tagit dig tid att ge oss en recension här på TripAdvisor, det betyder mycket för oss att du gör det. Härligt att du haft en bra vistelse här hos oss och att du ätit god mat med bra och snabb service. Du får komma tillbaka senare i vår när ute-baren öpnar igen efter ett långt vinter uppehåll, då kommer den att vara fantastisk.

Varma Hälsningar
Jasmin