2 personer tittar på det här hotellet
ZenHotels.com136 US$
3 8203 825 av 4 660 omdömen
Omdömet skrevs 25 september 2017

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Jasmin J, Guest relations på Clarion Hotel Post, svarade på det här omdömetSvarade 10 oktober 2017

Omdömet skrevs 25 september 2017

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Jasmin J, Guest Relations på Clarion Hotel Post, svarade på det här omdömetSvarade 10 oktober 2017

Omdömet skrevs 20 september 2017

Rumstips: Ask for a room that overlooks Brunnsparken
Datum för vistelsen: september 2017
Lars O, Guest Relations Manager på Clarion Hotel Post, svarade på det här omdömetSvarade 22 september 2017

Omdömet skrevs 18 september 2017

Omdömet skrevs 15 september 2017 från mobil enhet