“Mysigt”
Omdöme om Puta Madre

Puta Madre
Boka med
Puta Madre har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 126 av 1 444 Restauranger i Göteborg
Kök: Mexikanskt
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Supermysig atmosfär och toppenservice med trevlig personal. Maten god och drinkarna spännande. Rekommenderas.

Tack Simon J

Omdömet skrevs 27 mars 2018

Blev medbjuden i sällskap till denna restaurang. Annorlunda och härlig miljö, kul idé med tidning med drycker, vilket dock tog lite tid att överblicka. Överlag trevlig personal, men tyvärr var bemötandet mot barnet i sällskapet inte bra vilket kanske egentligen skulle dra ner betyget ytterligare.
Maten var god. Jag åt taco carnitas och tog en öl, 269 kr. På tallriken fanns 3 tacos med tillbehör. Det räckte fint till mig som inte är storätare, men om man tillhör den hungrigare sorten bör man nog beställa mer.

Tack maheja
Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

Vi firade min födelsedag på Puta Madre, Det blev verkligen helt magiskt! Tack vare, förutom underbart sälkskap, den vackra ombonade miljön god service o mat. Rikligt med textil i inredningen gör att ljudnivån blir dämpad och man kan prata i normal samtalston, väldigt stort plus för det, trevlig lugn trettiotals musik bidrar till stämmningen!
Maten var mkt god, det fanns veganalternativ också, varm avokado, kanske lite aningen salt men god, kött o fiskätarna var mkt nöjda! Det är fin kvalité på drinkar och mat, maten känns äkta och med bra råvaror, vet ej om de använder ekologiska råvaror dock.
Vår värdinna Frida gjorde allt för att vi skulle få en härlig kväll, o servicen var utmärkt!
Kommer gärna tillbaka många gånger, drinkarna går att få alkoholfria, för oss som gillar det, för runt 60kr, på sommaren är deras takterrass finfin!

Tack spiskummin
Omdömet skrevs 20 mars 2018 från mobil enhet

Helt underbart ställe, kan rekommendera strakt!
Grym mat, underbar service och tequila sortimentet ska vi inte snacka om!!

Tack Tobias L
Omdömet skrevs 20 mars 2018 från mobil enhet

En spännande och välkomnande miljö öppnar sig när man kliver in på Puta Madre. Inredningen är mycket spännande och lite ekivok, vilket ju även framgår av namnet. Därefter bjuds man på en underbar resa genom Mexikansk matkultur (i alla fall om man väljer avsmakningsmenyn). Alla rätter var mycket delikata och gav prov på de olika inriktningar som finns traditionellt. Be personalen föreslå lämplig dryck, finns ett bra utbud av passande öl och vin. Priserna är kanske något i överkant men med tanke på personalens gedigna kompetens och genomgående engagemang så blev det här en mycket trevlig, smakrik och mättande kväll.

Tack Black_Father

Resenärer som tittade på Puta Madre tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Puta Madre? Berätta vad du tyckte!