2 personer tittar på det här hotellet
Priceline
Kostnadsfri avbokning till den 22-08-26
Boka nu, betala på plats
Travelocity73 US$
Orbitz.com73 US$
Omdömet skrevs 6 mars 2022

Är egentligen nöjd med boendet, bl.a mycket bra frukost. Men drabbades av ett par stora minus upplevelser.
Bokat dubbelrum, men en av oss blev sjuk precis innan avfärden mot Göteborg. Ville ändra till enkelrum vid incheckningen. Men det gick absolut inte, trots lediga rum. Sas bero på att jag bokat via Booking.se. ??
Fick rum ut mot gatan. Jättestörigt, spårvagnstrafiken precis utanför gjorde att jag vaknade var gång en spårvagn passerade. Påpekade detta vid utcheckningen, och fick till svar att rumsvalet kunde jag ha påverkat vid bokningen. Hur? Står ju bara stadsutsikt på alla rum. ??

Datum för vistelsen: mars 2022
Tack lgunna285322
Terese Wibeck, Hotelldirektör på Spar Hotel Majorna, svarade på det här omdömetSvarade 16 mars 2022

Hej Lennart!
Tack för din återkoppling, det betyder mycket för oss.
Det gläder mig att du är nöjd med boendet och frukosten. Vad gäller själva bokningen så är det så att om du bokat via en online resebyrå (eller annan tredjepartskanal) så måste alla ändringar ske hos den aktuella resebyrån. Precis som på samma sätt om du bokat en charterresa så måste ändringar göra hos arrangören och inte direkt med flygbolag eller hotell. Jag förstår att spårvagnstrafiken kan uppfattas störande, det är dock ett ljudinslag som ingår i ett besök i centrala Göteborg och som tur är (i alla fall vad gäller ljud) går ju inte vagnarna hela natten. Jag hoppas att du återkommer till oss nästa gång du har vägarna förbi stan och då får du gärna notera ett önskemål om rum mot gården.
Varmt välkommen tillbaka,
Hälsningar Terese och Spar-teamet

Omdömet skrevs 28 februari 2022

Väldigt dammigt rum, fick mycket allergi. Dåligt utbud på frukosten, mycket som va slut. Annars smidig incheckning o utcheckning o enkelt rum. Men vet inte om de va värt priset tyvärr. Kan verkligen bli bättre med några små förändringar.

Datum för vistelsen: februari 2022
Tack Tuva B

Bästa Tuva,

tack för din återkoppling, det betyder mycket för oss.
Det är givetvis tråkigt att du upplevt rummet som dammigt och frukostutbudet som skralt. Jag ska framföra detta till berörda medarbetare och diskutera hur vi kan undvika att detta händer igen. Vanligen så får vi höga betyg på både städning och frukost. Jag hoppas att vi trots detta får möjligheten att välkomna dig till oss snart igen.
Terese och Spar-teamet.

Omdömet skrevs 27 februari 2022 från mobil enhet

Snabb och smidig incheckning. Perfekt med P-plats i källaren, hiss direkt till rummen.
Bra storlek på rummet vi hade, de var perfekt med två extra sängar.
Spårvagnen hörs sent på natten om man inte är van, fast vi sov med fönstret öppet, de funka bra de med.

Ingen mat på hotellet, en helt okej frukost, många olika färska bröd att välja på, även ”barkbröd” för den som önskar. Bra utbud på de som önskas, även varma pannkakor.

Rumstips: Bra prisläge, boka i tid.
Datum för vistelsen: februari 2022
Tack thomasp242

Bästa gäst,

tack för ditt fina betyg och återkoppling, detta betyder mycket för oss.
Härligt att ni var nöjda med rummet och frukosten. Spårvagnsljud hör till de mer centrala delarna av Göteborg, så skönt att ni inte uppfattade dessa som störande.
Vi har ny meny på gång i SparBar, så det ska vara på plats till ert nästa besök. Varmt välkommen åter,
Terese med Spar-teamet

Omdömet skrevs 27 december 2021

Trevligt och proffsigt bemötande från all personal. Frukosten utmärkt. Rummet fint, bra sängar, god komfort. Bor gärna på Spar nästa gång jag reser till Gbg. Bra läge, spårvagn nära. Promenadavstånd till centrum om man gillsr röra påsig.

Datum för vistelsen: december 2021
Tack 54baim
Terese Wibeck, Hotelldirektör på Spar Hotel Majorna, svarade på det här omdömetSvarade 10 januari 2022

Bästa gäst,

tack för det fina betyget och omdömet, detta betyder jättemycket för oss.
Det gläder mig att ni är så nöjda med er vistelse, och jag hoppas på ett snart återseende!
Välkomna tillbaka,
Terese med Spar-teamet

Omdömet skrevs 17 december 2021 från mobil enhet

Spar hotell, som ligger i mysiga Majorna, är ett mycket trivsamt och prisvärt hotell. Rummen är rymliga med sköna sängar och en fin inredning. Frukostbuffén är supergod och där saknas inget. Det finns ett stort utbud av bra restauranger i närheten.

Datum för vistelsen: december 2021
Tack Hannasim

Bästa gäst,
tack för det fina omdömet och betyget, det betyder jättemycket för oss. Det gläder mig att ni är nöjda med hotellets läge, komfort och frukostbuffét.
Varmt välkomna nästa gång ni är i stan,

Hälsningar Terese och Spar-teamet