eDreams
Booking.com136 US$
Priceline136 US$
Expedia.com136 US$
Omdömet skrevs 25 februari 2020

hade vilja ha mer under frukost för det var väldigt lite val och vissa saker fanns bara ena dagen men inte den andra. rummens var lite väl små och avlånga, hade heller inget kylskåp som jag hade velat ha. toalett dörren gick inte att stänga och garaget var det inte så bra info hur man skulle komma it ur det bara komma in.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack juliiajovander
Terese Wibeck, Hotelldirektör på Spar Hotel Garda, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2020

Hej Julia!

Tack för din återkoppling, den betyder mycket för oss.
Det är beklagligt att du inte är nöjd med din vistelse. Vår frukostbuffét har ett basutbud och utöver det varierar personalen utbudet med lite extra som varierar från dag till dag.
Vi har sex olika rumstyper, varav de största har kylskåp, så kanske kan det vara ett alternativ nästa gång?
I garaget hänger en stor tamp/dragsnöre med en skylt, men givetvis kan vi se över om vi kan göra informationen ännu tydligare.
Jag hoppas att du ändå vill komma tillbaka och låta oss visa oss från vår bästa sida.
Varmt välkommen igen,

Omdömet skrevs 30 januari 2020

Trevligt lugnt och famlijärt . Underbar säng i ett trevligt lagom stort rum . Lugnt område bakom hotellet. Den större vägen utanför berördes man inte av. Till frukost fanns mer än vanligt att välja på.

Tack thellm610750

Hej!

Tack för det fina betyget och omdömet, det är väldigt värdefullt för oss.
Det gläder mig att ni är så nöjda med er vistelse, och jag hoppas på ett snart återseende!

Omdömet skrevs 26 januari 2020

Trevlig personal vid incheckning. Smidigt med parkering i källaren. Bra med möjlighet till uppgradering av rum. Sköna sängar och rent och fräscht. Lagom avstånd till mässhallen. Liten bar finns och möjlighet till enklare rätter.

Rumstips: Uppgradering till familjerum var ett plus.
Tack Ulrika J
Omdömet skrevs 7 januari 2020

Något enklare hotell men med väldigt bra service och bra pris suveränt nöjd och återkommer garanterat. Mitt tredje år på detta hotell och lika nöjd! Suveränt med tidiga frukost möjligheter, tillmötesgående och trevlig personal.

Tack mnordh625277
Omdömet skrevs 4 januari 2020 från mobil enhet

Enkelt, rent, trevligt och billigt hotel nära centrum.
Biljardbord, pingisbord, gym och bastu samt fri parkering är bra förmåner.
Enkelt och smidigt att nå från E6.
Personalen är trevlig och tillmötesgående.

Restyp: Reste ensam
Tack donnys490
Terese W, Hotelldirektör på Spar Hotel Garda, svarade på det här omdömetSvarade 10 januari 2020

Bästa gäst,

tack för det fina omdömet och betyget, detta betyder mycket för oss.
Det gläder mig att du är nöjd med din vistelse, hotellets läge och faciliteter.

Varmt välkommen åter!