Kostnadsfri avbokning till den 21-04-30
Priceline136 US$
Expedia.com136 US$
Trip.com137 US$
Omdömet skrevs 30 januari 2020

Trevligt lugnt och famlijärt . Underbar säng i ett trevligt lagom stort rum . Lugnt område bakom hotellet. Den större vägen utanför berördes man inte av. Till frukost fanns mer än vanligt att välja på.

Tack thellm610750
Terese Wibeck, Hotelldirektör på Spar Hotel Garda, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2020

Hej!

Tack för det fina betyget och omdömet, det är väldigt värdefullt för oss.
Det gläder mig att ni är så nöjda med er vistelse, och jag hoppas på ett snart återseende!

Hälsningar
Terese Wibeck med personal

Omdömet skrevs 26 januari 2020

Trevlig personal vid incheckning. Smidigt med parkering i källaren. Bra med möjlighet till uppgradering av rum. Sköna sängar och rent och fräscht. Lagom avstånd till mässhallen. Liten bar finns och möjlighet till enklare rätter.

Rumstips: Uppgradering till familjerum var ett plus.
Tack Ulrika J
Omdömet skrevs 7 januari 2020

Något enklare hotell men med väldigt bra service och bra pris suveränt nöjd och återkommer garanterat. Mitt tredje år på detta hotell och lika nöjd! Suveränt med tidiga frukost möjligheter, tillmötesgående och trevlig personal.

Tack mnordh625277
Omdömet skrevs 4 januari 2020 från mobil enhet

Enkelt, rent, trevligt och billigt hotel nära centrum.
Biljardbord, pingisbord, gym och bastu samt fri parkering är bra förmåner.
Enkelt och smidigt att nå från E6.
Personalen är trevlig och tillmötesgående.

Restyp: Reste ensam
Tack donnys490
Terese W, Hotelldirektör på Spar Hotel Garda, svarade på det här omdömetSvarade 10 januari 2020

Bästa gäst,

tack för det fina omdömet och betyget, detta betyder mycket för oss.
Det gläder mig att du är nöjd med din vistelse, hotellets läge och faciliteter.

Varmt välkommen åter!

Hälsningar
Terese Wibeck med personal

Omdömet skrevs 17 december 2019

Återkommande gäst , och det är lika bra som sist trevligt personal och rummen är alltid rena och fräsha , extra kuddar , bra TV utbud och TV med HDMI uttag deras Wifi är snabbt . Frukosten är väl tilltagen och är vällagad det bästa är att det är inget överdåd .
Finns ingen anledning att byta mot annat så länge det är samma som nu , prisvärt centralt .

Datum för vistelsen: november 2019
Tack 105petere