Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Besviken2024

Veganer inte välkomna

3,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 9 juni 2024
Hotellet har perfekt läge och bekväma rum som dock har funktionella brister. I mitt rum fanns inga eluttag vid spegeln eller vid sängen. Det fanns inte sängbord och sänglamporna var obehagligt bländande. På våning 1 luktar det illa i korridoren. På frukosten fanns det veganska pålägg kanppr för en person och det fylldes aldrig på (några skivor torr ost, pytteliten skål mjukost, pytteliten skål margarin och nästan slutklämd Kalles kaviar). Frukosten var en stressig upplevelse med för lite personal.
Datum för vistelsen: juni 2024
Resetyp: Reste ensam
4,0 av 5 bubblorStandard
3,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
3,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
1 121 kr
4.4 km från ProfilHotels Opera
Kostnadsfri parkering
Visa fler hotell i Göteborg
Omdömet skrevs 31 maj 2024

Riktigt bra frukostbuffé med väldigt trevlig personal och riktigt bra utbud.
Lite tråkigt mottagande i receptionen. Vi blev inte automatiskt informerade om hur vi skulle gå till vårt rum, vart poolen låg och fick heller ej automatiskt information om plats och tider för frukosten.
Vi hade även bokat ett rum med två separata sängar men fick ett rum med en kingsize-dubbelsäng. Vi skrattade åt situationen och accepterade rummet, utan att påpeka detta hos personalen. Kanske hade varit möjligt att byta rum, de vet vi ej. Men vi fick inte ett sådant rum vi bokat.

Tack HenaNena
Receptionen Hotel Opera, Guest Services / Front Office på ProfilHotels Opera, svarade på det här omdömetSvarade 1 juni 2024

Tack för ditt omdöme.
Vi blir glada av att höra från våra gäster. Tack för att ni delar med er.

Vad bra att ni tyckte om vår frukostbuffé och att ni fick bra bemötande av personalen.

Jag beklagar verkligen att ni fick ett tråkigt mottagande i receptionen och att ni inte fick all information. Även att ni inte fick det rummet som ni hade bokat för.

Vi kommer att ta detta vidare för att se till möjligheten att förbättra vår produkt.

Trots det som har hänt så hoppas vi att ni ger oss möjligheten att imponera er nästa gång.

Varmt välkommen tillbaka till oss.

Med bästa hälsningar
Profilhotels opera

Omdömet skrevs 27 maj 2024

Ett jättebra hotell med centralt läge, sköna sängar, tyst trots det centrala läget, superbra dusch och hårprodukter, trevlig frukost och väldigt tillmötesgående personal!

Tack michia98
Receptionen Hotel Opera, Guest Services / Front Office på ProfilHotels Opera, svarade på det här omdömetSvarade 28 maj 2024

Hej,

Tusen tack för att du valt att bo hos oss samt för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme efter din vistelse. Det glädjer oss att höra att du haft det bra och dina fina ord betyder mycket för oss.

Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 27 maj 2024

Tråkig och trång frukost. Mycket folk och väldigt varmt och fuktigt. Det blev snabbt kö vid små passager och det var inte ett genomtänkt flöde. Rummet var helt okej.

Tack 2g4vjc1wxn

Hej,

Tack så hjärtligt för att du valt att bo hos oss samt för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme efter din vistelse. Vi uppskattar din feedback mycket.

Vi hoppas att få chansen att välkomna dig tillbaka!

Omdömet skrevs 26 maj 2024 från mobil enhet

Utmärkt läge i stan, nära till allting. Rent och snyggt! Jag bodde i ett trevligt litet rum högst upp med utsikt över staden. Bra säng! God frukostbuffé med allt jag önskade. Mycket trevlig personal, både i receptionen, i baren och i matsalen.
Återvänder med glädje till detta hotell och rekommenderar det varmt till alla!

Restyp: Reste ensam
1  Tack hillevib

Hej,

Tack så hjärtligt för att du valt att bo hos oss samt för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme efter din vistelse. Vi blir så glada av att höra att du haft en trivsam vistelse och dina fina orb betyder otroligt mycket för oss.

Vi ser fram emot att få välkomna er tillbaka!

Omdömet skrevs 12 april 2024

Trevligt hotell med skön atmosfär
Bra läge, nära till det mesta
Rummet var rent men i minsta laget , stort badrum med härlig dusch
Frukosten hade det mesta och trevlig personal
Spårvagnarna gav nästan ett charmigt ljud som inte störde nattsömnen

Datum för vistelsen: april 2024
Tack hakank230
Receptionen Hotel Opera, Guest Services / Front Office på ProfilHotels Opera, svarade på det här omdömetSvarade 13 april 2024

Hej,

Tack för att ni tog er tiden att skriva om er senaste vistelse hos oss.

Vi är väldigt glada att ni valde att bo hos oss och att ni haft en trivsam vistelse med god frukost och personal som tagit väl hand om er. Vi har rum i olika storlekar, tveka inte på att kontakta oss nästa gång ni bokar så hjälper vi mer än gärna till att hitta det som passar er.

Vi hoppas att ni väljer att bo hos oss igen nästa gång ni besöker Göteborg. Varmt välkomna tillbaka!

Matilda