Hotel Allen
Gothia Towers(Göteborg)
Scandic Rubinen(Göteborg)
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 137 US$/natt.

ClarionCollection
  • Frukost ingår
Quality Hotel Winn(Göteborg)(Mycket prisvärt!)
Quality Hotels
  • Fri parkering
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 122 US$/natt.

Clarion Hotel Post(Göteborg)
Clarion Hotels
Avalon Hotel(Göteborg)
Avalon Hotel
Scandic Hotel Opalen(Göteborg)
Agoda.com
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 105 US$/natt.

Omdömet skrevs 30 juli 2013

Det enda positiva med detta hotell var läget. Det är väldigt centralt.Sedan finns det mkt att anmärka på.Vi var där under en konsert,och hotellpriset var dubblerat! Det saknades hiss och vi hade ett rum på 3:e vån.Den heltäckande mattan hade tydliga spår av kräk.
1:a frukosten serverades gammalt bröd,barnfamiljer fick vänta på att få sitta. Kan säga att dit vill man inte återvända.

Tips för att välja rum: Pga att hiss saknades så är väl 1:a vån. att föredra.
  • Bodde här: juli 2013, reste som ett par
1  Tack Mercedes280
Omdömet skrevs 4 juli 2013 från mobil enhet

Nära till Heden, gångavstånd till Götaplatsen,Liseberg,Universeum etc. Medelbra hotel, ingen bar/servering men OK för övernattning. Små rum, bristfällig ventilation i rum/badrum men fönster går att öppna. Finns liten hörna med gratis kaffe och våfflor man kan grädda. Stort minus var:Bokade parkering flera dagar i förväg men den bokningen slarvades bort av personalen. De var mycket oförstående när jag påpekade missen och trodde mig inte när jag sa jag hade bokat i förväg via telefon. Ett tips här: Begär bokningsnummer för P-platsen, fråga vem som tar emot bokningen, skriv ner datum och klockslag när ni gör bokningen, så slipper ni bli misstrodd vilket jag blev. Vid ankomst löste det sig dock med parkering med annan otroligt hjälpsam person som trodde mig i personalen, guldstjärna till henne.

• Bodde här: juli 2013
Tack coffeman
Omdömet skrevs 29 april 2013

Hotellet ligger centralt, mitt emellan centralstationen och Scandinavium. Trevliga och fräscha rum, fina badrum med golvvärme. Bra frukost. Det enda minuset är att det saknades minibar/kylskåp. Gratis kaffe/te i receptionen och man kunde grädda våfflor mellan kl.16.00-21.00. Jag hade ett rum mot gatan och tyvärr så hördes bilarna rätt väl därifrån, men det är också så att jag inte har någon trafik där jag bor i vanliga fall, så jag vaknar vid minsta ljud. Jag hade ett enkelrum och det var ganska litet,( har dock aldrig bott på enkelrum innan, så jag kan inte jämföra med något annat), dock var det inte så litet att det störde mig.

• Bodde här: april 2013, reste med vänner
Tack Lundamia
Omdömet skrevs 7 mars 2013

Helt okey hotell för övernattning. Bra läge och en förvånansvärt (hotellet ligger i budgetklass) bra frukost där jag kan rekommendera laxen och den goda äggröran! Rummet vi fick var väldigt litet men välstädat och fräscht. Lugnt och tyst trots det centrala läget.

• Bodde här: november 2012, reste i arbetet
Tack JDofSweden
Omdömet skrevs 18 februari 2013

Mycket bra läge precis utanför vallgraven och gångavstånd från Centralen.
Bodde på två rum med familjen. Dubbellrummet 314 inga anmärkningar alls. Allt såg fräsch ut och all fungerade som det skulle. Fyrbäddsrummet 306 var visseligen stort vilket är ett plus. Belv glad över att det fanns en jacuzzi. Mindre glad när den inte fungera. Avloppet gick inte att stänga. Fanns heller ingen fön på rummet och ett hål i väggen där det stack ut sladdar. såg lite farligt ut om du reser med småbarn. Bra standardhotellfrukost men inga nybakta bullar på helgen.

Tips för att välja rum: 314 bra budgetrum. 306 mindre bra.
  • Bodde här: februari 2013, reste med familjen
Tack Bjorn k