Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Veronica D
Oslo, Oslo, Norway

Bra läge, ganska låg standard

3,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 30 mars 2024
Bokade rum med dubbelsäng och bäddsoffa. Bäddsoffan var inte så bekväm tyvärr och den knarrade något fruktansvärt så fort man rörde lite på sig. Rummet var ganska slitet, i ett av de stora fönstren var persiennen trasig, vilket gjorde att det blev ljust i rummet tidigt på morgonen då det inte var några mörkläggningsgardiner. Badrummet var fräscht. Det var jättekallt i rummet, vi fick sova med kläder på första natten, fanns ett element på rummet som var avstängt, där inställningsknappen som man vrider på var trasig, men hade med mig en pincett så kunde då vrida på värmen så det blev varmt i rummet till dagen därpå. Man märkte att det var dåligt städat, låg bland annat kvar godispapper på golvet från tidigare gäster och man kunde se en del damm på saker. Var även fläckar på ett av lakanen, så jag fick byta det.
Poolen var bra, barnen var nöjda. Dock var den väldigt smutsig ibland, låg bland annat papper, tofsar och lösnaglar på botten en av dagarna. Halt golv. Trångt omklädningsrum. Bra gym.
Superbra frukost. Hotellet ligger jättebra till, centralt och ett stenkast från centralstationen och nordstan.
Kunde önska bättre bemötande av viss personal i restaurangen, supertrevlig och hjälpsam personal i receptionen. Barnen älskade hotellet och vill åka dit igen, dock lite överpris med tanke på standarden på rummet. I det stora hela nöjd.
2,0 av 5 bubblorStandard
2,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
2,0 av 5 bubblorRenlighet
3,0 av 5 bubblorService
2,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Ser du något problem med det här omdömet?
Marcus Andersson, Gästservice/receptionScandic Europa Gothenburg, svarade på det här omdömet
Svarade 5 apr. 2024
Hej Veronica D!
Tack för recensionen! Vi beklagar att höra att du inte var nöjd med din vistelse, så vill vi självklart inte att det ska vara. Vi vill erbjuda er den bästa upplevelsen vi kan! Rummen ska såklart vara rena, detta ska vi ta vidare till berörd avdelning. Vi håller på att renovera en del av rummen nu och troligtvis så fick ni då inte ett av dem nya rummen. Va roligt att höra dock att ni är nöjda med vår service och att vi var hjälpsamma samt att barnen älskade hotellet.

Ni är varmt välkomna till oss igen!

Önskar er en fin dag,

4.3 km från Scandic Europa Gothenburg
Kostnadsfri parkering
Visa fler hotell i Göteborg
Omdömet skrevs 29 mars 2024 från mobil enhet

Precis mittemot järnvägsstationen ligger detta hotell. Det har en fin lobby med en stor restaurangdel. Rummet var av standardtyp, men trevligt. Tyvärr är utsikten mot innergården inte så rolig: skulle man inte kunna plantera lite gräs på taket? Frukosten var varierad och bra. I december var det som ett julbord med goda sillar och pepparkakor, denna gång en mer normal frukostbuffé. Trevligt bemötande av personalen båda gångerna . Ett plus är att hotellet har gym och sauna med pool högst upp. Gymmet måste ha inretts av någon som själv går på gym, för där fanns precis det som minst krävs. Tummen upp för detta! Jag åt även en räkmacka på kvällen och den var mycket bra tillsammans med ett glas prosecco.

Restyp: Reste ensam
Tack fitzbenedict
Marcus Andersson, Gästservice/reception på Scandic Europa Gothenburg, svarade på det här omdömetSvarade 5 april 2024

Hej Fitzbenedict,
Tack för ditt fina omdöme och att du trivdes åt oss. Va roligt att du gillar lobbyn, restaurangen och framförallt gymmet. Jag håller helt med dig att det finns det viktigaste där. Frukosten är alltid trevlig, vi försöker ibland variera lite som du säger att på julen så tar vi fram sillen medans andra dagar hittar vi på något annat.

Varmt välkommen tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 13 mars 2024

Andra gången jag bor på hotellet. Ligger på gångavstånd från centralstationen. Bra om man kommer med tåg. Bodde i rum 123 som var ett av de nyreonverade rummen.
Man håller på att renovera rummen.

Rummet hade badkar, utsikten var väl inte den bästa, mot innergården/grannfastigheter,.
Rummet är ett typiskt Scandicrum, det man behöver finns, sköna sängar, stor tv, bra att det finns skrivbord så man kan sitta och arbeta. Inget överflöd av lyx men det man behöver finns.

Mycket bra frukost, som serveras i restautangen på entreplan.

Mycket trevlig personal i receptionen vid incheckning. Gick smidigt att hämta nyckeln efter att man checkat in via mobilen/app

• Restyp: Reste ensam
Tack martin88nyberg

Hej Martin88nyberg,

Tack för du tog din tid att skriva om oss. Visst är läget fantastiskt och bra till alla förbindelser i trafiken. Som du säger så håller vi på med renovering just nu som snart är klar. Härligt också att du gillar frukosten, perfekt att börja dagen med.

Hoppas vi ser er här igen!

Omdömet skrevs 7 mars 2024

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Alma Malkki, Gästservice/reception på Scandic Europa Gothenburg, svarade på det här omdömetSvarade 4 april 2024

Omdömet skrevs 27 februari 2024

Datum för vistelsen: februari 2024
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Alma Malkki, Gästservice/reception på Scandic Europa Gothenburg, svarade på det här omdömetSvarade 6 mars 2024

Omdömet skrevs 18 februari 2024

Datum för vistelsen: februari 2024
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Alma Malkki, Gästservice/reception på Scandic Europa Gothenburg, svarade på det här omdömetSvarade 4 mars 2024