Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De lägsta priserna för din vistelse
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
ScandicHotels.com148 US$
Priceline148 US$
Booking.com148 US$
Hotels.com133 US$
Trip.com139 US$
eDreams148 US$
Visa alla 18 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (2 244)
Filtrera omdömen
2 244 resultat
Medlemsbetyg
549
940
486
191
78
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
549
940
486
191
78
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
1116 av 2 244 omdömen
Omdömet skrevs 21 februari 2021

Dålig service överlag på hotellet. Vi fick be om extra glas samt handdukar då vi hade beställt ett familjerum (3 pers) men det fanns bara för 2 personer. Rummet var dessutom extremt litet, gå in backa ut. Vi fick ingen information om att ingen städning skulle ske fast att vi bodde där två nätter.
Vi fick information att poolen gick att boka samma dag vi ville nyttja den och vi sa att vi återkommer om bokningen dagen därpå, men när vi ringde receptionen på morgonen så var det fullt och fick då ny information att vi skulle bokat dagen innan. Fanns inga kylskåp på rummen men vi blev erbjudna av receptionisterna att få en ishink men vi fick själva springa runt och få tag i hinken samt leta efter ismaskin som skulle finnas på varje våningsplan som visade sig att det inte stämde. Extremt obekväm extrasäng som vi fick be om 2 extra bäddmadrasser till.

Datum för vistelsen: februari 2021
Restyp: Reste med familjen
Tack BRODET123
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Linda Fahlman, Annan på Scandic Europa Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 23 februari 2021

Hej Brodet 123 och tack för att du tog dig tid att ge oss feedback på din upplevelse. Ledsen att vi inte kunnat leva upp till dina förväntningar, det du beskriver är långt ifrån den linje vi jobbar efter och jag ber otroligt mycket om ursäkt.
Vi har flera olika rums kategorier och jag vet inte vilket ni bokat, men om ni i framtiden skulle vilja komma tillbaka till oss får du gärna kontakta oss direkt så vi kan hjälpa till så ni får ett rum som är bättre anpassat för tre personer.

Mvh Linda Scandic Europa


Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 21 februari 2021 från mobil enhet

Bokat familjerum. Rummet var mindre än något dubbelrum jag bott i. Väskan fick inte plats att ligga någonstans utan man fick öppna den varje gång man skulle ha något i den. Extrasängen var under all kritik, gick inte att sova i. Bad om extra madrass eller byta rum. Fick be om detta tre gången innan vi fick en tunn bäddmadrass som inte hjälpte. Ingen följde upp. Städningen uteblev trots att jag påminde två gånger. Inget kylskåp på rummet med blev lovad att man kunde få med sig en ishink från baren. Frågade efter detta vid flera tillfällen men fick till svar att ishinkarna var slut och att ismaskin fanns på alla våningsplan vilket inte var fallet. Vi blev skickade från ena baren till nästa, till receptionen och sen upp till våningsplanen. Strul även vid bokning av relaxavdelningen. I receptionen hade man ingen koll på att vi bokat sen utcheckning och våra nyckelkort slutade fungera.
Positivt är läget och att personalen i receptionen trots allt var trevliga trots den dåliga servicen.

Datum för vistelsen: februari 2021
Restyp: Reste med familjen
Tack lottal920
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Linda Fahlman, Annan på Scandic Europa Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 23 februari 2021

Hej lottal92 och tack för att du tog dig tid att ge oss feedback på din upplevelse. Det är verkligen tråkigt att vi inte levererat den upplevelse som ni förväntat er och för det ber jag så mycket om ursäkt.

Självklart skulle ni fått korrekt information och snabbare återkoppling när ni kontaktade oss vid flera tillfällen.

Mvh Linda Scandic Europa

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 15 februari 2021

Datum för vistelsen: februari 2021
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Linda Fahlman, Annan på Scandic Europa Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 17 februari 2021

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Omdömet skrevs 15 februari 2021

Datum för vistelsen: februari 2021
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Linda Fahlman, Annan på Scandic Europa Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 17 februari 2021

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Omdömet skrevs 5 januari 2021

Inga svårigheter att hitta hotellet, trevlig personal, god mat, trevliga rum med en vettig prissättning.
Otillräcklig information om att man kunde boka badtid i bassängen och kanske tid för att äta frukost
innan ankomst.

Datum för vistelsen: januari 2021
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack 9 992 011
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Hanna Grujovic, Hotelldirektör på Scandic Europa Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 14 januari 2021

Hej,
Så trevlig läsning! Tack för fina ord och för att du väljer att skriva här på Tripadvisor om din vistelse hos oss.
Bra att du berättar för oss om otillräcklig information om tidsbokningen i poolen. Vi går igenom det med våra medarbetare i receptionen så att detta inte missas.

Varmt välkommen tillbaka till oss!

Med vänliga hälsningar
Teamet på Scandic Europa


Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen