Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
ScandicHotels.com148 US$
Priceline148 US$
Booking.com148 US$
Trip.com139 US$
eDreams148 US$
Omdömet skrevs 21 februari 2021

Dålig service överlag på hotellet. Vi fick be om extra glas samt handdukar då vi hade beställt ett familjerum (3 pers) men det fanns bara för 2 personer. Rummet var dessutom extremt litet, gå in backa ut. Vi fick ingen information om att ingen städning skulle ske fast att vi bodde där två nätter.
Vi fick information att poolen gick att boka samma dag vi ville nyttja den och vi sa att vi återkommer om bokningen dagen därpå, men när vi ringde receptionen på morgonen så var det fullt och fick då ny information att vi skulle bokat dagen innan. Fanns inga kylskåp på rummen men vi blev erbjudna av receptionisterna att få en ishink men vi fick själva springa runt och få tag i hinken samt leta efter ismaskin som skulle finnas på varje våningsplan som visade sig att det inte stämde. Extremt obekväm extrasäng som vi fick be om 2 extra bäddmadrasser till.

Tack BRODET123
Linda Fahlman, Annan på Scandic Europa Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 23 februari 2021

Hej Brodet 123 och tack för att du tog dig tid att ge oss feedback på din upplevelse. Ledsen att vi inte kunnat leva upp till dina förväntningar, det du beskriver är långt ifrån den linje vi jobbar efter och jag ber otroligt mycket om ursäkt.
Vi har flera olika rums kategorier och jag vet inte vilket ni bokat, men om ni i framtiden skulle vilja komma tillbaka till oss får du gärna kontakta oss direkt så vi kan hjälpa till så ni får ett rum som är bättre anpassat för tre personer.

Mvh Linda Scandic Europa

Omdömet skrevs 21 februari 2021 från mobil enhet

Bokat familjerum. Rummet var mindre än något dubbelrum jag bott i. Väskan fick inte plats att ligga någonstans utan man fick öppna den varje gång man skulle ha något i den. Extrasängen var under all kritik, gick inte att sova i. Bad om extra madrass eller byta rum. Fick be om detta tre gången innan vi fick en tunn bäddmadrass som inte hjälpte. Ingen följde upp. Städningen uteblev trots att jag påminde två gånger. Inget kylskåp på rummet med blev lovad att man kunde få med sig en ishink från baren. Frågade efter detta vid flera tillfällen men fick till svar att ishinkarna var slut och att ismaskin fanns på alla våningsplan vilket inte var fallet. Vi blev skickade från ena baren till nästa, till receptionen och sen upp till våningsplanen. Strul även vid bokning av relaxavdelningen. I receptionen hade man ingen koll på att vi bokat sen utcheckning och våra nyckelkort slutade fungera.
Positivt är läget och att personalen i receptionen trots allt var trevliga trots den dåliga servicen.

Tack lottal920

Hej lottal92 och tack för att du tog dig tid att ge oss feedback på din upplevelse. Det är verkligen tråkigt att vi inte levererat den upplevelse som ni förväntat er och för det ber jag så mycket om ursäkt.

Självklart skulle ni fått korrekt information och snabbare återkoppling när ni kontaktade oss vid flera tillfällen.

Mvh Linda Scandic Europa

Omdömet skrevs 15 februari 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Linda Fahlman, Annan på Scandic Europa Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 17 februari 2021

Omdömet skrevs 15 februari 2021

Omdömet skrevs 5 januari 2021

Inga svårigheter att hitta hotellet, trevlig personal, god mat, trevliga rum med en vettig prissättning.
Otillräcklig information om att man kunde boka badtid i bassängen och kanske tid för att äta frukost
innan ankomst.

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack 9 992 011
Hanna Grujovic, Hotelldirektör på Scandic Europa Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 14 januari 2021

Hej,
Så trevlig läsning! Tack för fina ord och för att du väljer att skriva här på Tripadvisor om din vistelse hos oss.
Bra att du berättar för oss om otillräcklig information om tidsbokningen i poolen. Vi går igenom det med våra medarbetare i receptionen så att detta inte missas.

Varmt välkommen tillbaka till oss!

Med vänliga hälsningar
Teamet på Scandic Europa