FindHotel
Priceline148 US$
Omdömet skrevs 15 februari 2021

Datum för vistelsen: februari 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Linda Fahlman, Annan på Scandic Europa Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 17 februari 2021

Omdömet skrevs 5 januari 2021

Inga svårigheter att hitta hotellet, trevlig personal, god mat, trevliga rum med en vettig prissättning.
Otillräcklig information om att man kunde boka badtid i bassängen och kanske tid för att äta frukost
innan ankomst.

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack 9 992 011
Hanna Grujovic, Hotelldirektör på Scandic Europa Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 14 januari 2021

Hej,
Så trevlig läsning! Tack för fina ord och för att du väljer att skriva här på Tripadvisor om din vistelse hos oss.
Bra att du berättar för oss om otillräcklig information om tidsbokningen i poolen. Vi går igenom det med våra medarbetare i receptionen så att detta inte missas.

Varmt välkommen tillbaka till oss!

Med vänliga hälsningar
Teamet på Scandic Europa

Omdömet skrevs 19 december 2020

Datum för vistelsen: december 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Hanna Grujovic, Hotelldirektör på Scandic Europa Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 13 januari 2021

Omdömet skrevs 14 december 2020

Omdömet skrevs 8 december 2020