Scandic Rubinen(Göteborg)
Gothia Towers(Göteborg)
  • Frukost ingår
Quality Hotel Winn(Göteborg)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Center Hotel(Göteborg)
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 86 US$/natt.

Avalon Hotel(Göteborg)
Avalon Hotel
  • Frukost ingår
Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen(Göteborg)(Mycket prisvärt!)
Clarion Hotel Post(Göteborg)
Priceline
Omdömet skrevs 20 februari 2018

• Bodde här: februari 2018, reste med vänner
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Jenny L, Guest Relations Cooperator på Scandic Europa Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 23 februari 2018

Omdömet skrevs 19 februari 2018

Välj detta hotell om du tänker dig shopping i Nordstan med gångavstånd från Centralstationen. Stanna till i den mysiga hotellbaren HAK innan du ger dig ut i Göteborgskvällen. Positivt med utcheckning kl 12.

Tips för att välja rum: Välj inte rummen på vånging 5, typ 524-538. Mycket ljud från SPA-anläggningen ovanför
  • Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Agneta S
Jenny L, Guest Relations Cooperator på Scandic Europa Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 20 februari 2018

Tack för dina kommentarer, Agneta!
Vad roligt att höra att du uppskattar vårt centrala läge och vår fina restaurang HAK!
Hoppas att du hade ett riktigt trevligt besök hos oss, du är varmt välkommen åter!
Jenny L

Omdömet skrevs 17 februari 2018 från mobil enhet

Om man åker tåg till Göteborg är det här hotellet perfekt beläget ett stenkast från Centralstation och platser där spårvagnar/ bussar möts. Rena, moderna rum, bra frukostbuffé, bar och restaurangen HAK med mycket god mat.

Tack MariaEngblom

Hej Maria,
Tack för dina kommentarer!
Vad roligt att höra att du gillar vårt centrala läge, våra fina rum och vår goda frukost och middag!
Du är varmt välkommen åter till oss! Hoppas att vi ses!
Jenny L

Omdömet skrevs 16 februari 2018 från mobil enhet

Detta var 1:a gången jag övernattade på hotellet . Har besökt det vid något tillfälle tidigare .
Checkade in vid 15- tiden och gick ner till receptionen och frågade var man kunde få en öl och något enkelt att äta, typ Pub- rätt.
Fanns inget att erbjuda på hela hotellet, du är välkommen efter 17:00 .
Inte ens en öl kunde erbjudas
Detta är inte acceptabelt, det blir en gång och inga fler övernattningar

Tack Frank G. F

Hej Frank,
tack för din feedback!
Ja, det stämmer att vår restaurang öppnar för kvällen kl. 17. Lunch/brunch slutar vid 13.30 alt. 15.00, och däremellan finns enklare mat att tillgå såsom sallad eller räkmacka i vår shop. Jag är ledsen att vi inte hade något mer att erbjuda dig vid incheckningstid och hoppas att du hittade något trevligt att äta i någon av de faciliteter som finns i närheten av hotellet. Jag hoppas att du hade en trevlig vistelse hos oss i övrigt. Du är varmt välkommen åter! Jenny L

Omdömet skrevs 14 februari 2018 från mobil enhet

Bodde 1 natt o hotellet är helt ok men inte mer.
Är i behov av lite uppiffning både stilmässigt och avseende atmosfär. Känns som att man lever lite för mycket på sitt centrala läge och slutat lägga ner det lilla extra.
Helhetsintrycket blir att det är ok men inte utmärkt.

Tack Per M
Joachim G, Shiftleader på Scandic Europa Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 16 februari 2018

Hej Per M, tack för att du tagit dig tiden att ge oss feedback.

Vi tar till oss detta och skall se över våra faciliteter och även se till att vi skall göra det där lilla extra som så klart spelar stor roll.

Varmt välkommen tillbaka

Joacim