View deal
Boka nu, betala på plats
Travelocity
Trip.com204 US$
Omdömet skrevs 22 juli 2020

Otrevlig personal för utom natt personalen, han va trevligt. Men dom som jobbar dag är otroliga, hotfulla. Sen har dom stulit min data.
Detta är inte oki alls!!!!!

Kommer aldrig att komma tillbaka!!!!!

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack S9896CGjennyw
Omdömet skrevs 11 mars 2020 från mobil enhet

Helt ok boende. Enkla men funktionella rum. Det som behövs finns på rummet. Hyfsat sköna sängar. Trevlig relaxavdelning och bastu i källaren. Trevlig och serviceminded personal. Det bästa är att kvällsmat ingår i priset.

Datum för vistelsen: mars 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack Backis63
Omdömet skrevs 13 november 2019

Rummet är extremt lyhört. Dörren är helt utan ljudisolering och allt som rör sig i korridoren stör nattsömnen. När sedan städarna släpar ned dammsugare och städvagn för trappan sju meter från dörren är det omöjligt att ta sig en sovmorgon. Även från våningen ovanför hörs när till och med barn går.

Frukost och kvällsmat ingår och är godkänt men annars finns inte så mycket att vara nöjd med. Även en viss lukt i korridorer finns. På rummet är det bättre (kanske för att det är så bra ventilation genom dörrar och fönster.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack FredrikCn
Omdömet skrevs 30 september 2019

Bodde på detta hotell under bokmässan. Hotellet ser lite ruffigt ut på utsidan men väl inne i hotellet så är det fräscht och fint. Sängarna var super sköna. Frukosten var mycket god med ett bra utbud. Kvällsmaten var också mycket god. Finns egentligen ingenting att klaga på, det skulle vara att det ligger lite utanför centrum då. Kan absolut tänka mig att bo på Apple hotel igen.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack Elin R
Omdömet skrevs 19 juli 2019

Rummen är bra placerade mot innergård. Frukost och kvällsmat ingår. Frukosten är bra och kvällsmaten är verkligen god. Poolen är användbar om vädret tillåter.
Närhet till spårvagn och lätt att parkera gratis vid hotellet

Datum för vistelsen: juli 2019
1  Tack Conny K
MalinW417, Informationsansvarig på Apple Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 30 juli 2019

Hej Conny,

Wow, vilken härlig recension och vad glädjande att se att ni trivts hos oss!
Vi hoppas allihopa att vi får chansen att välkomna er tillbaka till Göteborg och Apple Hotel snart.