View deal
View deal
Kostnadsfri avbokning till den 21-04-24
Boka nu, betala på plats
Booking.com143 US$
Priceline143 US$
eDreams143 US$
Omdömet skrevs 13 november 2019

Rummet är extremt lyhört. Dörren är helt utan ljudisolering och allt som rör sig i korridoren stör nattsömnen. När sedan städarna släpar ned dammsugare och städvagn för trappan sju meter från dörren är det omöjligt att ta sig en sovmorgon. Även från våningen ovanför hörs när till och med barn går.

Frukost och kvällsmat ingår och är godkänt men annars finns inte så mycket att vara nöjd med. Även en viss lukt i korridorer finns. På rummet är det bättre (kanske för att det är så bra ventilation genom dörrar och fönster.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack FredrikCn
Omdömet skrevs 30 september 2019

Bodde på detta hotell under bokmässan. Hotellet ser lite ruffigt ut på utsidan men väl inne i hotellet så är det fräscht och fint. Sängarna var super sköna. Frukosten var mycket god med ett bra utbud. Kvällsmaten var också mycket god. Finns egentligen ingenting att klaga på, det skulle vara att det ligger lite utanför centrum då. Kan absolut tänka mig att bo på Apple hotel igen.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack Elin R
Omdömet skrevs 19 juli 2019

Rummen är bra placerade mot innergård. Frukost och kvällsmat ingår. Frukosten är bra och kvällsmaten är verkligen god. Poolen är användbar om vädret tillåter.
Närhet till spårvagn och lätt att parkera gratis vid hotellet

Datum för vistelsen: juli 2019
1  Tack Conny K
MalinW417, Informationsansvarig på Apple Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 30 juli 2019

Hej Conny,

Wow, vilken härlig recension och vad glädjande att se att ni trivts hos oss!
Vi hoppas allihopa att vi får chansen att välkomna er tillbaka till Göteborg och Apple Hotel snart.

Omdömet skrevs 28 juni 2019 från mobil enhet

Ett super hotell , fräscht goa sängar , haft en mysig vistelse badat o solat samt ätit en god kvällsmat innan vi for i väg på kvällen till Liseberg som ingick i priset super , kommer verkligen tillbaka fler ggr , kan verkligen rekommendera detta hotell, lättsam trevlig personal , tredje ggr vi bott här super duper// hälsar Bibbi med fam

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack 668brittmariel

Hej 668brittmariel,

Vilken härlig recension och vad roligt att se att du trivts så bra hos oss och att ni kommer tillbaka om och om igen!
Nöjda och glada gäster är något vi konstant strävar efter att alla våra gäster ska vara och med er har vi verkligen lyckats.
Vi hoppas att vi får chansen att välkomna er tillbaka en fjärde gång, snart!

Omdömet skrevs 14 juni 2019

Bra hotell på lättillgänglig plats och nära spårvagn. Enkelt men helt ok kvällsmål med fruktfat och bra frukost samt sköna sängar. Pool finns också om man vill nyttja, samt boulebana. Gratis kaffe hela dygnet.

Rumstips: finns rum med uteplats och möbler (om vädret tillåter bra)
Datum för vistelsen: juni 2019
Tack gebe500
MalinW417, Informationsansvarig på Apple Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 25 juni 2019

Hej,
Tack för din trevliga recension, vad roligt att se att ni haft en trevlig vistelse hos oss och att ni fått äta och sova gott.
Vi hoppas att vi får chansen att välkomna er tillbaka till hotellet inom kort.
Ha en fin dag!
/Malin