Öppet i dag: 06:00 - 23:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Mäkta imponerande i sin bredd

Vill påstå att samtliga besökare får ut något av besöket. Just bredden är det som imponerar mest ... läs mer

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan
Phayao13
Stockholm, Sverige
från mobil enhet
En naturlig upplevelse i naturen

Omdömet skrevs 29 juli 2021
GPH38
Sävedalen, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 1 725 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Göteborg
från 174,69 US$
från 52,37 US$
från 36,70 US$
från 488,17 US$
Omdömet skrevs 29 juli 2021 från mobil enhet

Inte långt från centrum hittar du en unik naturupplevelse. Här njuter du av grönskande och blommande växter från världens alla hörn.

Tack GPH38
Omdömet skrevs 23 juli 2021

Här kan man koppla av ett tag med en liten promenad i det gröna samt få lite utländska influenser bland blommor och blader

1  Tack Gordonfjant
Omdömet skrevs 20 juli 2021 från mobil enhet

Underbar plats
Väl värt ett besök, vackert m e allt fantastiskt som växer Oxhagen planerat så i detalj. Här är rofyllt och otroligt inspirerande. Vi fikade på kaféet och otroligt god brownie och morotskaka.

Datum för upplevelsen: juni 2021
Tack 21nea
Omdömet skrevs 14 juli 2021

En av de finaste botaniska trädgårdarna som vi besökt på länge. Trädgården är indelad i avdelningar som alla är genomtänkta och vackra. Det finns också fina platser att sitta ner en stund och för en egen picnic. Det vi saknade var ett trevligt fik.

Tack 490satishs
Omdömet skrevs 14 juli 2021

det är fina blommor, man känner säg fri typ som i naturen ljuvligt och fint och små ankor såg jag också gulliga ! finns också en liten affär där !!

Datum för upplevelsen: maj 2021
1  Tack mumsaren_20