Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
lwinde465254

Clarion, The Pier

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 6 juni 2024
Mycket trevlig personal, sängarna var supersköna, och frukosten var 10-stjärnig! Lite krånglig med parkeringen men prata med receptionen så hjälper de en.
Datum för vistelsen: juni 2024
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Ser du något problem med det här omdömet?
    1 239 kr
3.9 km från Clarion Hotel The Pier
Kostnadsfri parkering
Visa fler hotell i Göteborg
Omdömet skrevs 5 maj 2024

Modernt hotell med fräscha rum. Härliga sängar med sköna kuddar och täcken. Fin frukost och takbar med lagom utbud.

Datum för vistelsen: maj 2024
Tack Christina S
Omdömet skrevs 5 maj 2024 från mobil enhet

Fint rymligt rum med riktigt fin utsikt, rituals produkter i badrummet.
Riktigt fint badrum med både dusch och badkar.

Tyvärr var det rätt varmt på rummet och vi lyckades inte få ner temperaturen vilket gör att det inte var så behagligt att sova.

Gillar man 22-23 grader skulle detta vara toppen , men för oss som gillar max 19-20 var det kämpigt.

Bra parkeringsgarage med laddplatser

Fin roof top bar!

Datum för vistelsen: maj 2024
Tack christopherrS1552ZK
Omdömet skrevs 5 april 2024 från mobil enhet

Uppgraderad till större rum, skön säng med utsikt mot 2 håll.
Lite för mycket tom yta då det var en lång korridor från dörren till sängen som kunde planerats bättre enligt mig.

Toaletten var placerad så dåligt så man nästan slog i knäna i väggen när man skulle sätta sig.
Sen var det även lite dammigt både i badrummet och på skrivbordet

Bra med kylskåp.
Frukosten fanns mycket pålägg och musli

Blir bra på kajen sen när färjan lägger till.

Datum för vistelsen: april 2024
Restyp: Reste ensam
Tack missepissen
Clarion Hotel The Pier, Guest Services / Front Office på Clarion Hotel The Pier, svarade på det här omdömetSvarade 8 april 2024

Hej Jenny, tack för ditt feedback av vistelsen hos oss. Jag ska vidarebifordra ditt feedback till respektivt avdelningarna, så att vi kan försöka förbättre det med sakerna som du skrev om. Jag är också hemskt ledsen att badrummet och skrivbordet i ditt rum var dammigt. Den är absolut inte vårt vanligt standard här på The Pier.

Jag hoppas att vi kan välkomna dig tillbaka till The Pier i framtiden så att du kan ge oss en annan chans.

Mvh,

Freddie

Omdömet skrevs 1 april 2024

Ett väldigt bra hotell, comfort, frukost och service i bästa klass.
Med personal som gör det där lilla extra, som gör kunden nöjd.
Vid ankomst med bil förboka garagplats som bidrar till att göra upplevelsen behaglig.

Datum för vistelsen: mars 2024
Tack jonaseklund2024

Hej Jonas, tack för ditt snällt feedback av vistelsen hos oss! Vi uppskatar det verkligen och jag är så glad att allting gick så bra.

Jag hoppas att vi kan välkomna dig tillbaka till The Pier i framtiden.

Mvh,

Freddie

Omdömet skrevs 5 mars 2024

FRÄSCHT. Mitt andra besök på The Pier motsvarade mina förväntningar. Trevligt folk i receptionen. Hade ett rum på våning 6 med två enkelsängar. Lagom storlek på rummet med fräscht badrum. Jättesköna sängar/kuddar. Plus fanns kyl på rummet. Frukosten var också toppen med allt som man önskade och mer därtill. Extra plus till granolan. Hann ej utnyttja restaurangen då stängt efter kl 21.30. Köpte en wrap [kycklig] gm receptionen som var skaplig.
Gymmet stabilt med nya redskap, Bra utsikt därifrån. Bra läge då nära till busshpl.

Datum för vistelsen: mars 2024
  • Restyp: Reste ensam
Tack 909olovl
Clarion Hotel The Pier, Guest Services / Front Office på Clarion Hotel The Pier, svarade på det här omdömetSvarade 17 mars 2024

Hej 909olovl,

Tack för att du tog dig tid att skriva ett så fint omdöme efter din vistelse på Clarion Hotel the Pier. Härligt att höra att du hade det så bra hos oss. Visst är granolan helt fantastisk! Varmt välkomna tillbaka till ert favorit-Strawberryhotell!

Vänligen,
Kajsa Front Office Supervisor