Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com73 US$
Priceline73 US$
eDreams73 US$
Travelocity66 US$
Trip.com74 US$
Omdömet skrevs 17 november 2019

Lite annorlunda hotell typ 70-tal. Vårt rum var helt OK, men hela anläggningen behöver en uppfräschning, lite slitet och trasigt här och var. Sov dock gott och väldigt mysigt i lobbyn där man kan sitta och hänga i sköna fotöljer. Trevlig personal vid incheckningen men övriga verkade inte trivas på jobbet. Bra parkering men ngt dyr. Frukosten så där-inget extra, underbemanning så påfyllning av det som tog slut tog väldigt lång tid eller uteblev. Bra kommunikationer och wifi. Har man inte för höga krav tycker vi det kan vara ett prisvärt alternativ.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack jan-åke t
Omdömet skrevs 19 oktober 2019 från mobil enhet

Rekommenderar Sushin, stort sällskap och alla mer än nöjda. Dock fick vi vänta väldigt länge på maten vilket drar ner betyget rejält. Inget extra i servicen men heller inte jättedåligt. Hotellet i övrigt ser tyvärr ut att ha sett sina bästa dagar...

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Mathias I
Omdömet skrevs 16 augusti 2019

Med denna recension vill jag inte svartmåla hotellet utan berätta om min upplevelse. Till att börja med stod det att hotellet var var centralt vilket det inte var, 35 minuter promenad dit.. vi tyckte att det var prisvärt men tyvärr så var vi tvungna att betala transport flera gånger om dagen. Servicen finns det inte mycket att klaga på. Rummen är missvisande vi tyckte bilderna var okej men när vi var där kände man känslan av ångest sekunden man klev in! Otroligt varmt även med öppnat fönster. Mycket oväsen utifrån hörs!!!

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Annika6789
Omdömet skrevs 12 april 2019 från mobil enhet

Vi bodde över en natt och det var jättetrevlig personal och rummet var över förväntning för priset . Lugnt och skönt nära till buss tvärs över gatan 10 minuter till centralen.frukosten hade allt man behövde.

Datum för vistelsen: april 2019
Tack Mansson2016
Omdömet skrevs 9 april 2019 från mobil enhet

Vi har bott på hotell Örgryte då och då under många år och det senaste/sista besöket var sorgligt. Att se detta charmiga 70-tals hotell förvandlas till ett sunkigt vandrarhem var nedslående. Vi stannade två nätter utan att få besök av städerska. Det var iskallt i rummet och intresset för att göra något åt detta var noll i receptionen. Vi middagen fick vi leta efter ett rent bord och det fick inte att få kontakt med kyparen som var uppkopplad med öronproppar till sin mobil. Vi frukosten var borden rena men frukosten var förfärlig. Kokt härsken bacon med äggröra gjord på pulver som inte ens var varm. Gårdagens bröd serverades och det var köpt på närmsta snabbköp. Vid utcheckningen fick jag ingen specificerad räkning utan endast begäran att betala en summa som receptionisten meddelade muntligt. Detta hotell (?) har ett allvarligt ledningsproblem.

Datum för vistelsen: april 2019
Tack 272ulft