Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com126 US$
eDreams120 US$
Travelocity126 US$
CheapTickets126 US$
Hurb130 US$
Omdömet skrevs 20 april 2021

Mycket nöjda, bra service med jättetrevlig och hjälpsam personal. Stort rum, fräscht och verkligen över förväntan. Kändes generöst med det lilla extra som hårblås, kaffe, bra tv osv. Enda minus var kanske badrummet som hade lite sämre utbud när det kommer till typ schampoo och tvål, men i övrigt otroligt nöjda!

Datum för vistelsen: april 2021
Tack abj2468
Hotel Lorensberg, Gästservice/reception på Hotel Lorensberg, Sure Hotel Collection by Best Western, svarade på det här omdömetSvarade 21 april 2021

Tack så hjärtligt för att ni tog er tid att ge oss feedback på er vistelse. Vi är naturligtvis både glada och stolta över ert fina omdöme. Ni verkar ha haft det riktigt trevligt hos oss och jag tillsammans med alla på Hotel Lorensberg önskar er varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 14 april 2021

Rent och lugnt hotell med mycket trevlig och hjälpsam personal! Frukostbuffén var fräsch och det fanns tillgång till kaffe och te dygnet runt. Bra läge med gångavstånd till Avenyn. Kan varmt rekommenderas!

Datum för vistelsen: april 2021
Tack josedamm
Hotel Lorensberg, Gästservice/reception på Hotel Lorensberg, Sure Hotel Collection by Best Western, svarade på det här omdömetSvarade 15 april 2021

Tack för er recension och toppbetyget! Vad kul att ni gillade hotellets läge och att vi verkar ha levt upp till era förväntningar. Vi är naturligtvis både glada och stolta över ert fina omdöme och hoppas att vi får möjlighet att välkomna er tillbaka hit i framtiden!

Vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 9 november 2020

Fint bemötande, rent och fräscht och riklig frukost med miljövänligt tänk.
Dessutom mycket bra läge. Otroligt prisvärt!
Här finns allt man behöver för bekväm och trivsam övernattning vid besöket i Göteborg. Nära till Avenyn, Skandinavium, Svenska Mässan, Liseberg och även de fina kvarteren i Vasastaden.
Inget lyxhotell, men i stället det som vi värdesätter mer, en trevlig atmosfär och fin service.
Vi har varit här förut och kommer definitivt tillbaka.

Tack karinL2858TC
Hotel Lorensberg, Gästservice/reception på Hotel Lorensberg, Sure Hotel Collection by Best Western, svarade på det här omdömetSvarade 11 november 2020

Stort tack för fina ord, att ni vill komma tillbaka till oss är verkligen det finaste beröm vi kan få. Vi är så glada att ni hade det bra hos oss och ser fram emot att få hälsa er välkomna igen!

Omdömet skrevs 1 november 2020

Känns att det är en gammal byggnad, luktar gammalt i hela hotellet.
Upplevs som i behov av lite upprustning.
Väldigt bra läge. Okej frukost men tråkiga sittplatser.
Är för dyrt jämfört med finare hotell i samma område.
Vi kan tänka oss att komma tillbaka om priset är lägre eller en renovering blivit gjord.

Tack Trip727491
Hotel Lorensberg, Gästservice/reception på Hotel Lorensberg, Sure Hotel Collection by Best Western, svarade på det här omdömetSvarade 3 november 2020

Hej!

Tack för att du tog dig tid att ge oss din feedback. Vi vore väldigt tacksamma om du skulle kunna tänka dig att maila oss, camilla@hotel-lorensberg.se, och utveckla dina synpunkter. Vi strävar alltid efter att ha så nöjda gäster som möjligt och att hela tiden utvecklas och bli bättre. Det vore intressant om du kunde dela med dig av dina tankar gällande vad som saknades för att din vistelse skulle räknas som en fullpoängare. Vi hoppas att vi får chansen att hälsa dig välkommen tillbaka i framtiden!

Omdömet skrevs 20 oktober 2020

Vi är nöjda med hotellet som gav en familjär känsla, positiv och hjälpsam personal, lugnt läge trots mitt i stan. Frukosten var jättegod med mycket att välja på och också mysigt att kunna sitta i loungen och ta kaffe och kaka när man vill. Jag och min kompis återkommer gärna.

Tack johanssonkristina60
Hotel Lorensberg, Gästservice/reception på Hotel Lorensberg, Sure Hotel Collection by Best Western, svarade på det här omdömetSvarade 1 november 2020