Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline104 US$
Expedia.com105 US$
eDreams99 US$
StayForLong112 US$
getaroom.com113 US$
Omdömet skrevs 18 oktober 2020

Ett helt ok hotell för övernattning. Lagom avstånd till avenyn. Utsikten blev mot Gothia towers och en innergård. Vistades där under augustis hetaste helg och då saknades luftkonditioneringen. Frukost standard men helt ok . Hyrde parkering precis utanför.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Fredrik V
Hotel Lorensberg, Gästservice/reception på Hotel Lorensberg, Sure Hotel Collection by Best Western, svarade på det här omdömetSvarade 1 november 2020

Tack för att du valde att bo hos oss, och för din feedback! Varmt välkommen åter till Hotel Lorensberg!

Med vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 20 september 2020

Detta är vårt favorithotell i Göteborg.. Bra personal, nära till allt. Bra att kunna parkera utanför ingången. God frukost. Stort utbud av affärer och restauranter. Gångavstånd till det mesta. Bra buss och spårvagnstrafiken.

Datum för vistelsen: september 2020
1  Tack Cruiser29956754136
Hotel Lorensberg, Gästservice/reception på Hotel Lorensberg, Sure Hotel Collection by Best Western, svarade på det här omdömetSvarade 12 oktober 2020

Tack så hjärtligt för att du tog dig tid att ge oss feedback på din vistelse. Vi är naturligtvis både glada och stolta över ditt fina omdöme. Återkommande gäster är det bästa betyget vi kan få. Jag tillsammans med alla på Hotel Lorensberg önskar dig varmt välkommen tillbaka!

Med vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 3 augusti 2020 från mobil enhet

Ett trevligt hotell med nära till allt.
Inredning är enkel och stilren.
Mycket välstädat och välhållet.
Sköna sängar och rummet jag hade var mycket tyst.
Trots Coronatider serverades en fin frukost med allt vad man önskade.
Ett plus var det hembakade glutenfria lingonbrödet.
Återkommer gärna.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Rolf-Erland
Hotel Lorensberg, Gästservice/reception på Hotel Lorensberg, Sure Hotel Collection by Best Western, svarade på det här omdömetSvarade 9 september 2020

Tack så mycket för er värdefulla feedback! Det är med stor glädje vi läser hur bra ni trivdes. Vi hoppas att ni kommer tillbaka till oss snart!

Med Vänliga Hälsningar,

Omdömet skrevs 2 juni 2020

Hotellet låg centralt på en lugnare gata. Flera restauranger intill. Hade rum mot innergården vilket gjorde det extra lugnt och skönt. Frukosten var alldeles tillräcklig trots Coronatider Skulle absolut bo här igen.

Datum för vistelsen: maj 2020
  • Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack mariep324

Tack för ditt omdöme och det fina betyget, vad kul att vi verkar ha levt upp till dina förväntningar! Vi önskar dig en fin höst och hoppas att vi får möjlighet att välkomna dig tillbaka hit i framtiden!

Med Vänliga Hälsningar,

Omdömet skrevs 1 april 2020

Bra personal och bra service :)
Rummet va fint och vi trivdes.. Läget va suveränt och låg nära stan. Vi är supernöjda. God frukost. Rummet va fräsch :)
Sängarna va bekväma och man sov väldigt skönt :)

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack pernillaandy
HotelLorensberg, Informationsansvarig på Hotel Lorensberg, Sure Hotel Collection by Best Western, svarade på det här omdömetSvarade 14 april 2020

Tack så mycket för er värdefulla feedback! Det är med stor glädje vi läser hur bra ni trivdes. Vi hoppas att ni kommer tillbaka till oss snart, varmt välkomna åter!

Vänliga hälsningar,
Evelina Karlsson - Hotel Lorensberg