View deal
SPARA 14 US$
Kostnadsfri avbokning till den 21-04-23
Boka nu, betala på plats
View deal
Kostnadsfri avbokning till den 21-04-24
Priceline106 US$
Booking.com100 US$
getaroom.com114 US$
Omdömet skrevs 1 mars 2020

Jättetrevligt hotell med ett bra läge i stan. Det är tyst och lungt men med gångavstånd till Avenyen mm. Personalen är mycket trevlig och hjälpsam. Rummen är ljusa, fina och tysta. Det serveras en mycket bra frukostbuffe och under dagen kan man ta sig en kopp kaffe eller te i receptionen.

Tack ACO54
HotelLorensberg, Informationsansvarig på Hotel Lorensberg, Sure Hotel Collection by Best Western, svarade på det här omdömetSvarade 3 mars 2020

Stort tack för era vänliga ord, så härligt att ni gillar vårt trevliga läge och att personalen levererade bra service till er. Vi ser fram emot att få hälsa er varmt välkomna åter snart igen!

Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Frukost äter här någon gång då och då efter transport av barnbarn till flyget.
Bra frukost alla tidningar för 120 kr i fall du inte bor på hotellet.
Tyvärr ingen färskpressad Juice färdigköpta köttbullar och vet inte varför dom inte lyckats med baconen men äggröra bra kaffet mörkrostat utmärkt.
Trevligt att sitta mot gården en inglasad veranda.

Restyp: Reste ensam
59  Tack 170micaelaht
HotelLorensberg, Informationsansvarig på Hotel Lorensberg, Sure Hotel Collection by Best Western, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2020

Tack för att du tagit dig tid att ge oss ditt fina omdöme för vår frukost. Vi uppskattar all feedback från alla våra gäster, det hjälper oss att förbättra våra upplevelser på hotellet. Jag har noterat att vi har lite kvar att jobba på och jag kommer föra det vidare till kökspersonalen. Vi ser fram emot att få hälsa dig välkommen snart igen.

Vänligen,

Omdömet skrevs 19 februari 2020

Ett centralt beläget hotell med trevliga rum o mysig personal. Fint att man kunde boka parkering är ett stort plus. Nära till både till scandinavium och liseberg. Gott om mysiga matställen i närheten.

Tack peter g

Så härligt att ni gillar vårt trevliga läge med både fina omgivningar och närhet till det mesta. Ännu roligare att höra är såklart att personalen tog väl hand om er, precis som det ska vara. Vi hoppas på att få välkomna er tillbaka till oss snart igen!

Omdömet skrevs 16 februari 2020 från mobil enhet

Vi sov på hotellet i samband med en konsert.
Rummet helt okej.
Frukost en liten besvikelse. Lite bröd att välja på och bara grovt bröd att rosta.
Största besvikelsen var nog bygget utanför som startade 08.00 på en LÖRDAG. Detta borde hotellet informera om på deras hemsida. De flesta som tar in på ett hotell vill nog sova ut och njuta av hotellfrukosten ...Men icke!
Skulle aldrig boka detta hotell om jag visste detta.

Tack Sunnywall

Tack för att du tog dig tid att ge oss ditt betyg och omdöme. Vi uppskattar all feedback från våra gäster, det hjälper oss att förbättra våra gästers upplevelser på hotellet. Vi beklagar att bygget utanför påverkade er sömn. Vi försöker alltid meddela när vi vet om ev. störande händelser utanför hotellet, dessvärre är det inte alltid vi får den informationen. Vi hoppas givetvis att ni kan tänka er komma tillbaka, vi ser fram emot att få hälsa er varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 26 januari 2020

Bra hotell med en fantastiskt frukost, mitt rum var enkelt men rent och fräscht. Med tanke på läget så får man nog säga att det är riktigt prisvärt. Lite lyhört och lite ljud från gatan men inget extremt.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack Peter L
HotelLorensberg, Informationsansvarig på Hotel Lorensberg, Sure Hotel Collection by Best Western, svarade på det här omdömetSvarade 3 februari 2020

Tack Peter för ditt toppbetyg! Kul att du gillade din vistelse hos oss och att vår frukostbuffé var till belåtenhet. Varmt välkommen åter!