Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 13 juni 2015

dyrt hotell med en bedrövlig standard. Inget kylskåp, inget värdeskåp, tjock-tv med TRE kanaler. Otrevlig personal i receptionen/baren. Rummet och den vidriga toaletten/duschen med spräckt tröskel, vattenskadade lister (mögel). Har besökt många hotell under mina 50 år som resande i Europa, Asien och Afrika och har ALDRIG bott på ett sämre hotell än hotell Robinson/Pigalle. Stor varning!

Rumstips: Välj ett annat hotell
Datum för vistelsen: juni 2015
4  Tack Christer E
Omdömet skrevs 16 mars 2015 från mobil enhet

Sovit på många hoteller i Göteborg. Men jag tycker att vissa är jätte mysiga beroende på läget. Gillar hotell lobby. rekommenderar detta fina hotell och atmosfären. Detta hotell håller standarden och mer där till.

Datum för vistelsen: september 2014
1  Tack Anders44d
Omdömet skrevs 1 oktober 2014

Ett helt underbart hotell för nästan inga pengar alls! Mitt i city brevid Nordstan och Arkaden.
Går inte att bo mer centralt. Fantastisk service och helt underbar personal, så bra att man blir förvånad!.
Atmosfären andas Paris på 20-30 talet och lite burläskt. Frukosten var 5-stjärnig och frukost matsalen helt spektakulär. Vill flytta hit direkt. Bo här när ni besöker Göteborg!

Datum för vistelsen: oktober 2014
Tack ThomasB189839
Omdömet skrevs 10 augusti 2014

Ett bättre hotell för den lilla summa pengar som jag och min sambo betalade blir svårt att hitta. Läget kunde inte vara bättre (mitt i smeten). Personalen var supertrevlig och frukosten var kanon. Vårt rum var stort (tror vi fick ett extra stort) med säkert 3,5 m upp till tak med vackra takdekorationer och inredningen var gammaldags och väldigt mysig. Vi hade bra utsikt också. Inget att klaga på helt enkelt. Kommer definitivt bli fler övernattningar på Hotel Robinson!

Datum för vistelsen: augusti 2014
Tack mellibox
Omdömet skrevs 12 mars 2014

Det blev en "nödövernattning"i Göteborg! Jag och mitt barnbarn Julia 7 år skulle vidare med flyg till Gotland. Ville därför ha ett billigt hotel nära Tågcentralen.Hotellet var helo OK --man får det man betalar för-men rent å snyggt,med Basic frukost,ingen varm mat!! Om man önskar äta på kvällen eller ta en drink,går man bara till grannen-Palace Hotel !

Rumstips: Vissa rum har dusch å toalett i korridoren--då kan det bli lite störande spring !
Datum för vistelsen: februari 2014
Tack Nettan_11