Slottsskogens Vandrarhem
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
Lilton(Göteborg)
Comfort Hotel Göteborg(Göteborg)
  • Fri parkering
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs augusti 7 2017 från mobil enhet

Trevligt vandrarhem med bra läge. 5 minuter till spårvagnen. Slottsskogen och Linnéplatsen alldeles i närheten. Rymliga, rena rum och fräscha toaletter med dusch. Stort gemensamt kök med många sittplatser. Garage finns att boka, dock väldigt trångt på vissa platser.

Bodde här: Augusti 2017, reste med familjen
Tack Susanne H
G2859NAlinda, Informationsansvarig på Slottsskogens Vandrarhem, svarade på det här omdömetSvarade augusti 14 2017

Hej och tack så mycket för era fina ord! Jättekul att ni hade en bra vistelse här hos oss! Hoppas att vi ses snart igen! Vänliga hälsningar Slottsskogens Vandrarhem & Hotell/Backpackers Göteborg

Omdömet skrevs juni 26 2017 från mobil enhet

Ett vandrarhem mitt i stan (centrala Göteborg Linné) nära till allt!
Vi bodde i ett rum för 5 och hade toalett och dusch i korridoren och det var rent o snyggt. Frukost kostade 75kr och var helt okej! Vi stod med bilen i garaget som kostade 75 kr dygn. Vi kommer att bo här fler gånger.

Bodde här: Juni 2017, reste med familjen
Tack Chrona1967
Svar från företaget:Svarade juni 27 2017

Hej!
Kul att höra att ni hade en härlig helg med konsert och allt!
Varmt välkomna åter till oss!
Vänligen
Linda, Slottsskogens vandrarhem

Omdömet skrevs juni 18 2017

Jag var där i 2 nätter i juni med en skolklass. Personalen var trevlig och hjälpsam. Fina rum och supersnygga dusch/toa-rum, de som har blivit renoverade nyligen. Några var fortfarande orenoverade. Mycket prisvärd frukost. Bra läge. Köket man hade tillgång till var mycket bra. Ett rejält storkök, snyggt och väl fungerande. Helt enkelt ett mycket prisvärt boende i Göteborg.

Tips för att välja rum: Rum nära de nyrenoverade duschrummen är att föredra.
  • Bodde här: Juni 2017, reste med vänner
Tack Ylvaba
Svar från företaget:Svarade juni 22 2017

Hej och tack för era fina ord! Jättekul att ni trivdes så bra hos oss! Hoppas vi ses igen!
Linda Svensson

Omdömet skrevs januari 3 2017 från mobil enhet

Trevlig personal, trevligt boende. Men på vissa ställen är det knarrigt golv. Och vi bodde i ett rum mitt i mot byggnaden.

Man får betala för frukosten varje dag. Dem hade både laktosfri och glutenfri frukost. Plus för dem som inte hade något spc.

Bodde här: Juni 2016, reste med vänner
Tack Emma V
Christian D, Manager på Slottsskogens Vandrarhem, svarade på det här omdömetSvarade januari 4 2017

Hej Emma
Tackar för att du valde att bo hos oss. Vi blir alltid glada när vi får ett betyg på hur vi fungerar. Roligt att du gillade boendet och frukosten.
Välkommen tillbaka till oss.
Christian

Omdömet skrevs november 20 2016 från mobil enhet

Bor inte jätteofta på hostels. Är mer van vid hotellbekvämligheter. Detta hostels har ett bra läge. Det omedelbara läget utanför fönstret kanske dock inte är så kul. Soptunnor och en tråkig gata men det finns mycket kul i närheten. Nära slottsskogen och järntorget osv. Fräschheten på stället är ok. Inte toppfräscht men men. Sängen ok. Frukost ok. Service helt ok. Vi hade med egna sängkläder men betalade för frukost och betalade närmare 800 så det närmar sig tusenlappen och det kan man få ett hotellrum för så jag är tveksam till om det är värt det.

Bodde här: November 2016, reste med familjen
Tack Ylva H
Christian D, Manager på Slottsskogens Vandrarhem, svarade på det här omdömetSvarade januari 2 2017

Hej Ylva. Tackar för ditt besök hos oss och för att du lämnade en review här på Tripadvisor. Vi beklagar att du inte tyckte att besöket var mer än okej. Vi har ju närmre 100 rum utspridda i tre byggnader. Utsikten varierar ju beroende på vart man bor. Vårt mål är att alla rum ska kännas fräscha. Dock renoverar vi ju rummen allteftersom och då är ju alltid en del rum mer nyrenoverade än andra.
Jag hoppas att vi får chans att välkomna dig igen så att du, liksom merparten av våra gäster, finner att vi har hög prisvärdhet.
Ha en god fortsättning på nya året.
Christian Dahl