Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com139 US$
Travelocity139 US$
Orbitz.com139 US$
eDreams138 US$
CheapTickets139 US$

Hotellet lever upp till höga betyg återvänder gärna. Fina rum bra frukost, trevlig personal,nära till det mesta,tar inte lång tid att promenera till centrum,saluhallen ,Nordstan, bra parkering för bilen,

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack ncej75
Omdömet skrevs 17 november 2020

Ett högst ordinärt hotell med bra läge. Byggdes inför VM 1958. Har renoverats sedan dess. Men vansinnigt dyrt eftersom de tog betalt två gånger för samma rum. Ett solklart misstag som de vägrar att erkänna. Efter tio månader tvist lägger jag ned ärendet.

Rumstips: Inåt gården
1  Tack Sherpa795120
Omdömet skrevs 12 augusti 2020

Hotellet håller medelklass. Mycket trafik, slammer i dörrar och rop och skrik i korridorerna. ... Restaurangen ... Tråkig personal, rå fisk, rå potatis, kall sås och varm öl samt en efterrätts glass som stått framme för länge.. Detta kan inte räknas som bra, inte ens som medelmåttigt. Besviken kund som inte kommer att besöka er fler gånger.

Rumstips: Vet inget rum som är bra.
Datum för vistelsen: september 2019
Tack yamstudios9
Omdömet skrevs 24 februari 2020 från mobil enhet

Förstår inte hur detta hotell kunnat få så pass högt betyg. Hela så stället slitet. Kallt på rummet, dålig luft. Frukosten var häpnadsväckande dålig - smutsiga tallrikar, torra frukostbullar, skrynklig mjuk honungsmelon. Dåligt utbud överlag. Personalen går in i rummet trots att man hängt upp ”stör ej” skylten. Definitivt inte att rekommendera!

Tack annakruc
Omdömet skrevs 20 februari 2020 från mobil enhet

Ett trevligt hotell med centralt läge och nära till många attraktioner. Rummen är dock lite äldre inredda. Dags för uppfräschning kanske? Trevlig men liten relaxavdelning. Restaurangen trevlig med god mat. Frukosten välsorterad och god.

Restyp: Reste i arbetet
Tack Backis63