Prestigia.com
FindHotel
Trip.com
Omdömet skrevs 12 augusti 2020

Hotellet håller medelklass. Mycket trafik, slammer i dörrar och rop och skrik i korridorerna. ... Restaurangen ... Tråkig personal, rå fisk, rå potatis, kall sås och varm öl samt en efterrätts glass som stått framme för länge.. Detta kan inte räknas som bra, inte ens som medelmåttigt. Besviken kund som inte kommer att besöka er fler gånger.

Rumstips: Vet inget rum som är bra.
Datum för vistelsen: september 2019
Tack yamstudios9
Omdömet skrevs 24 februari 2020 från mobil enhet

Förstår inte hur detta hotell kunnat få så pass högt betyg. Hela så stället slitet. Kallt på rummet, dålig luft. Frukosten var häpnadsväckande dålig - smutsiga tallrikar, torra frukostbullar, skrynklig mjuk honungsmelon. Dåligt utbud överlag. Personalen går in i rummet trots att man hängt upp ”stör ej” skylten. Definitivt inte att rekommendera!

Tack annakruc
Omdömet skrevs 20 februari 2020 från mobil enhet

Ett trevligt hotell med centralt läge och nära till många attraktioner. Rummen är dock lite äldre inredda. Dags för uppfräschning kanske? Trevlig men liten relaxavdelning. Restaurangen trevlig med god mat. Frukosten välsorterad och god.

Restyp: Reste i arbetet
Tack Backis63
Omdömet skrevs 16 februari 2020

Stora rum, fräsch badrum, sköna sängar och mysigt. Finns inget att klaga på här. In/utcheckning gick snabbt och smidigt. Parkering utanför och mitt i stan. Kommer lätt bo här igen när jag får chansen. Frukosten var även den super.

1  Tack AnonSwed
Omdömet skrevs 27 januari 2020

Mycket bra restaurang samt frukost.
Trevlig och kunnig personal.
Rummet var dock mindre än vad jag räknat med.
Spa avdelningen var väl i minsta laget.
Bra gångavtånd till både Liseberg och Svenska mässan.
samt till avenyn.

Datum för vistelsen: januari 2020