Gothia Towers(Göteborg)
Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 205 US$/natt.

Scandic Rubinen(Göteborg)
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 135 US$/natt.

Center Hotel(Göteborg)
Rabattmeddelande! 25 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 25 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 101 US$/natt.

Quality Hotels
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 140 US$/natt.

Quality Hotel Winn(Göteborg)(Mycket prisvärt!)
Quality Hotels
  • Fri parkering
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 122 US$/natt.

ClarionCollection
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 151 US$/natt.

Avalon Hotel(Göteborg)
Avalon Hotel
Rabattmeddelande! 28 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 28 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 174 US$/natt.

Clarion Hotel Post(Göteborg)
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 159 US$/natt.

Priceline
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 141 US$/natt.

Omdömet skrevs 16 mars 2018

Bra hotell men dåliga sängar. Personalen är det absolut bästa med hotellet. Rummen känns slitna och det ligger väldigt bra men känns som att det är hög tid att fräscha upp rummen. Frukosten var det inget att anmärka på.

• Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
1  Tack stephanwerner2018
Omdömet skrevs 8 mars 2018 från mobil enhet

Bra hotell, rent och snyggt på rummen. Bra frukostbuffé. Läget är mycket bra mitt i staden, nära till Liseberg, Universeum, Scandinavium etc. Förmodligen ett bra hotell för familjer som besöker Göteborg.

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Patrik A
Omdömet skrevs 26 februari 2018

Vi hade en bra helg med bra mat och trevlig personal i goda vänners lag. Såg på bra teater med mycket skratt. Vädret var toppen.Kommer gärna tillbaka. Kan tänka mej under sommarmånaderna för att utforska staden och dess sevärdheter

• Bodde här: februari 2018, reste med vänner
Tack ingbrittlinneaan2018
Omdömet skrevs 26 februari 2018

Prisvart hotell i stan perfekt bade for business och familjebesok, nara till manga event i stan, shopping, gamla stan. Mycket trevlig och hjalpsam personal och ett stort utbud i frukost buffen. Litet gym och wellness till forfogande for alla gaster. Valdigt rent och frasht.

• Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack tinakorosic
Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

Bra rum till rimliga priser.
Perfekt service.
Centralt läge nära till allt, Lorensberg teatern, Liseberg, Mässan, Scandinavium, Avenyn,
Riklig frukost för alla smaker. Inget saknas enligt vår uppfattning.
Rekommenderas varmt.
Vi återkommer säkert