“Middag”
Omdöme om Panos Panos Tavern

Panos Panos Tavern
Rankad som nr 2 av 1 507 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 23 oktober 2022 från mobil enhet

Trevlig miljö o atmosfär känns familjärt, mycket god mat bra urval på menyn, trevlig personal.
Ligger nära till centrum o scandinavium.

Tack 109larsn

Omdömet skrevs 13 oktober 2022

Fantastiskt trevlig personal, jättegod mat och mysig stämning. Vi var ett kompisgäng som testade det mesta från menyn och allt smakade toppen. Kvällen avslutades med trevliga drinkar från den grymma bartendern och spännande efterrätter!

Tack Hester S
Omdömet skrevs 7 oktober 2022 från mobil enhet

Vällagade och nyskapade rätter. Uppmärksam personal såg till att vi fick en trevlig kväll. Som så ofta erbjuds endast onödigt dyra viner.

Tack PerAxell
Omdömet skrevs 25 september 2022

Det var fullbokat, så vi hamnade på väntelista men fick ett trevligt sms om att det fanns plats till oss. Fast vi var tidiga så beredde den trevliga personalen bord åt oss. Sen blev det till att beställa, allt var väldigt smakrikt, genuint tillagat och vackert upplagt. Jag åt en kycklingrätt som varmt rekommenderas. Men desserten - fetapannacotta - var en elvapoöngare av tio möjliga. Smakrik och krämig och med en rejäl skopa pistageglass som kompletterade och balanserade. Underbart ställe!

Datum för besöket: september 2022
Tack Jeanette R
Omdömet skrevs 13 september 2022 från mobil enhet

En grekisk taverna som sticker ut på Göteborgs kroghimmel.
Panos Panos Tavern har en avslappnad och varm atmosfär som gör att man genast trivs och vill slå sig ned.
Vi var tre personer och åt på grekiskt vis, dvs beställde in massor av smårätter (mezedes) som vi alla åt av. Till detta ett underbart vitt Moschofilero vin av bästa sort (till ett oförskämt bra pris).
Efterrätterna tog upplevelsen till nästa nivå och var pricken över i.
Ägaren Panos närvarade personligen hela kvällen och såg till att vi gäster trivdes.
Personalen var uppmärksam utan att vara påträngande och hade humor och genuin omtänksamhet. Det här kommer vara vårt nya stammishak!

Datum för besöket: september 2022
Tack 635petrosp

Resenärer som tittade på Panos Panos Tavern tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Panos Panos Tavern? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.