“Helt ok”

Silvis
Boka bord
Rankad som nr 24 av 1 508 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 23 oktober 2022 från mobil enhet

Trevlig lokal och trevlig personal. Bra läge. Vi tog den lilla avsmakningsmenyn. Den var i stormsteg bra. Kycklingspettet var för torrt och salladen för salt. Men i övrigt goda smaker. Bäst av allt var det goda libanesiska vinet som rekommenderades

Tack Nollfemnollfwm

Omdömet skrevs 23 oktober 2022 från mobil enhet

Jättegod mat med massa olika alternativ , trevlig och tillmötesgående personal och så mysigt inrett i restaurangen

Tack mikaelan533
Omdömet skrevs 9 oktober 2022

Maten var så otroligt god, baba george avsmakningsmenyn kan jag starkt rekommendera. Mysig miljö och jättetrevlig personal! Besöker detta stället flera gånger till.

Tack jasmin6291
Omdömet skrevs 24 september 2022

God mat med omsorg om varje liten röra. Vi tog den stora meze-menyn och blev överraskade av att allt var så omsorgsfullt tillagat. Missa inte den fantastiska hummusen.
Trevlig personal och gott bemötande.

Datum för besöket: september 2022
1  Tack rolanddM2919PR
Omdömet skrevs 16 september 2022 från mobil enhet

Fantastisk service av personal som är både trevlig och hjälpsam, mysig lokal och såklart OTROLIGT god mat! Veganskt är tydligt på menyn och personalen kunnig. Helhetsupplevelse är topp varje gång.

Datum för besöket: september 2022
1  Tack 309idao

Resenärer som tittade på Silvis tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Silvis? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.