“Underbart ställe”

Silvis
Boka bord
Rankad som nr 24 av 1 508 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 9 oktober 2022

Maten var så otroligt god, baba george avsmakningsmenyn kan jag starkt rekommendera. Mysig miljö och jättetrevlig personal! Besöker detta stället flera gånger till.

Datum för besöket: oktober 2022
Tack jasmin6291

Omdömet skrevs 24 september 2022

God mat med omsorg om varje liten röra. Vi tog den stora meze-menyn och blev överraskade av att allt var så omsorgsfullt tillagat. Missa inte den fantastiska hummusen.
Trevlig personal och gott bemötande.

Datum för besöket: september 2022
1  Tack rolanddM2919PR
Omdömet skrevs 16 september 2022 från mobil enhet

Fantastisk service av personal som är både trevlig och hjälpsam, mysig lokal och såklart OTROLIGT god mat! Veganskt är tydligt på menyn och personalen kunnig. Helhetsupplevelse är topp varje gång.

Datum för besöket: september 2022
1  Tack 309idao
Omdömet skrevs 30 augusti 2022 från mobil enhet

Fantastisk mat, underbar atmosfär och trevlig personal! Missa inte de marinerade blomkålen eller högrevsköttet!

Datum för besöket: augusti 2022
1  Tack Etlamkirme
Omdömet skrevs 23 augusti 2022

Aladdinmenyn - räckte gott och väl. Makalöst goda lammfärsbiffar och fildegsrullar. Kommer garanterat att återvända

Datum för besöket: augusti 2022
1  Tack grafikern123

Resenärer som tittade på Silvis tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Silvis? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.