“Supergod meze i en mysig restaurang”
Omdöme om Silvis

Silvis
Boka bord
tors 3/12
20:00
Rankad som nr 36 av 1 437 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 26 juli 2020

Maten var oerhört god och servicen var jättebra. Miljön är lugn och musiken är passande.

Rekommenderas!

1  Tack Vartanbedros

Omdömet skrevs 15 juli 2020 från mobil enhet

Fantastisk service, spännande, smakrik & välkomponerad mat. Kunde inte bli bättre helt enkelt och tack tripadvisor för att ni hjälpte oss att hitta denna lilla pärla- vill absolut komma tillbaka!!

1  Tack anniel453
Omdömet skrevs 3 juli 2020

Väldigt trevlig restaurang med palestinsk mat. Menyerna är lagom för två och allt smakar väldigt bra. Desserterna är supergoda speciellt knafen om en gillar den typen av sötsaker. Servicen är superbra och det håller rent och fint.

Tack N1605MQchristians
Omdömet skrevs 26 juni 2020 från mobil enhet

Maten har förändrat mitt liv. Ett måste i Göteborg. Mysigt, välkomnande, och bäst service. Rekommenderar att ta en avsmakningsmeny då ALLT är gott. ETT MÅSTE!!!

Datum för besöket: juni 2020
Tack anniepsk
Omdömet skrevs 6 juni 2020 från mobil enhet

Super trevlig personal och trevlig miljö, lugnt och mysigt när vi var där.
Tog en avsmakningsmeny som var helt suverän! Gick därifrån proppmätta och belåtna.
Rekommenderas definitivt.

Datum för besöket: juni 2020
Tack 692matsl

Resenärer som tittade på Silvis tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Silvis? Berätta vad du tyckte!