“Påskafton ”
Omdöme om Silvis

Silvis
Boka med
Silvis har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 88 av 1 466 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Fantastiskt gott och supertrevligt bemötande under heja besöket. Jättebra förklaring om menyn och alla rätter. Smakerna är helt grymma ihop och en avsmakningsmeny för två vuxna och ett barn är väl tilltaget och man blir riktigt mätt. Varmt rekommenderas och vi kommer definitivt tillbaka. Glad påsk

Tack Christian J

Omdömet skrevs 4 mars 2018

Vi tog en lunch med vin. Stället är ganska fullt och tempot är högt. Vinerna är medemåttiga men maten utmärkt. Smakerna är roliga och portionerna för ovanlighets skull lite mindre, vilket jag uppskattar. Lunchpersonalen är, som det brukar vara, lite stressad och ibland får man vänta, ibland är det inte så närvarande, men vi går gärna hit då och då, framförallt för smakvariationerna.

Tack staffan2017
Omdömet skrevs 24 februari 2018 från mobil enhet

Underbar mat, trevlig upplevelse! Avsmakningsmenyn är att rekommendera och ett gott vin till! Servicen är enkel, inte jätte snabb men levererar bra service ändå!
Något mycket ljud runtomkring, så ingen perfekt restaurang om det är en fin dejt du ska på. Men med vänner eller liknande är det perfekt

Tack fresjos
Omdömet skrevs 10 februari 2018 från mobil enhet

Underbart god mat och fantastiskt service. Kommer gärna tillbaka. Kan varmt rekommendera denna mysiga restaurang.

Tack Linda E
Omdömet skrevs 26 december 2017 från mobil enhet

Silvis är en restaurang med en relativt liten lokal med med ett "stort" kök. Vi valde att äta av den färdig kompenserade menyn.
Ett mycket gott val och omfattande. Ingen risk att man går härifrån hungrig. Den är så omfattande att de små borden inte riktigt räcker till att placera alla tallrikarna på. Det blir väldigt trångt att dessutom kunna sitta och äta samtidigt. Men det skall sägas är det enda negativa med att äta denna menyn.
Tyvärr fick vi bordet vi ingången (trots att jag bokat 2 månader i förväg) där det var ett ständigt flöde av gäster på väg in eller ut ur restaurangen. Den är väldigt populär.
Sist men inte minst så är det väldigt prisvärt att äta här ( vilket flödet av gäster var ett klart bevis på)
Får man dessutom en trevlig servis, som vi fick blir kvällen mycket lyckad. Trots att man oxå här har 2 timmars regeln att man måste äta klart inom två timmar från ankomst. Något som tyvärr inte är positivt för oss gäster som föredrar att gå ut på restaurang för att kunna umgås samtidigt som vi intar en god måltid i lugnt tempo. Trots detta återvänder vi gärna till Silvis en annan gång.

Tack Magnus H

Resenärer som tittade på Silvis tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Silvis? Berätta vad du tyckte!