Höjdpunkter från omdömen
Fin båttur i Bohusläns skärgård

Omdömet skrevs 19 augusti 2021
256myj
Superfin kryssning på västkusten!

Omdömet skrevs 1 augusti 2021
ccC2155JXr
Läs alla 4 omdömen

Omdömet skrevs 19 augusti 2021

Trevlig båtresa genom Bohusläns skärgård. God mat och trevlig personal. Kaptenen körde båten inomskärs för en lugn och säker tur. Buss från Göteborg till Marstrand där båtturen startade. Sedan buss hem igen från Lysekil.

Datum för upplevelsen: augusti 2021
Tack 256myj
Omdömet skrevs 1 augusti 2021

Mycket fin kryssning i Gbgs skärgård upp till Marstrand. Båten gick stabilt genom vågorna. Goa wallenbergare till lunch. Trevlig personal, charmig båt, bekväm bussresa tillbaka till Gbg.

Datum för upplevelsen: juli 2021
Tack ccC2155JXr
Omdömet skrevs 28 juli 2021

Vi åkte en kryssning mellan Lysekil och Marstrand med stopp på Gullholmen. Jättehärlig dag, hjälpsam och trevlig personal och väldigt vacker miljö att vistas i!

Datum för upplevelsen: juli 2021
Tack hannaj0hanss0n