“Perfekt!”

Tildas krog
Rankad som nr 78 av 1 465 Restauranger i Göteborg
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

En riktigt bra och samtidigt prisvärd restaurang. Käkat båda lunch och middag här och alltid utmärkt. De använder sig av bra råvaror och serveringsperaonalen är mycket trevlig.
Vår steak var som önskad medium rare, helt perfekt!

Tack Mobile430618

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Fantastisk bra mat till ett väldigt bra pris mycket bra service rekommenderar hängmörad entrecote på 300 hundra gram helt underbar

Tack raggeragge
Omdömet skrevs 4 december 2017 från mobil enhet

Åt födelsedags middag här. Maten var jättegod och trevlig personal. Vi var båda jättenöjda. Personalen glömde dock bort att vi ville se på dessert menyn.

Tack Flyer241682
Omdömet skrevs 18 november 2017 från mobil enhet

Ett trevlig restaurang med god mat som ligger över medelsnittet. Har schnitzel,oxfilé fisk m.m . Goda öl . Bra priser .
Rekomenderas.

Tack Hasse F
Omdömet skrevs 13 november 2017

Här kan man ta nästan vad som på menyn. Den vegetariska pastan är riktigt god, fiskgratängen är som hemmagjord och hamburgaren går alltid ner :) Tildas är även ett trevligt ställe att bara stanna till för en öl.

Tack Karin S

Resenärer som tittade på Tildas krog tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Tildas krog? Berätta vad du tyckte!