Kostnadsfri avbokning till den 21-04-24
SPARA 13 US$
ScandicHotels.com127 US$
eDreams131 US$
Omdömet skrevs 30 oktober 2020 från mobil enhet

Under den korta promenaden från centralstationen undrar jag lite vad det är för ställe vi egentligen bokat rum på. Omgivningarna kanske inte är de mest charmerande med bussgata och järnväg som närmsta grannar.

Så går man in och möts av en jättetrevlig lobby som känns som ett vardagsrum. Jag tycker mig under de gånger vi går förbi se gäster som långa tider sitter där, båda dagarna och det förstår jag. Det känns som ett bra ställe att hänga.

Mottagandet i receptionen är mycket trevligt och frukosten håller som brukligt på Scandic god klass. Även där slås man av hur trevlig och vänlig personalen är.

Rummet, ett standard, är kanske något litet men rent och fräscht överlag.

Ett poäng dras av pga. de otroligt solkiga fönstren som känns trist även om utsikten mestadels erbjuder järnväg och industrier.

Alldeles oavsett rekommenderar vi det, inte minst utifrån prisbild och centralt läge.

Tack MisterSjodin
Scandic GuestService, Guest Services / Front Office på Scandic No. 25, svarade på det här omdömetSvarade 2 november 2020

Hej MisterSjodin,

Tack snälla för att du tagit dig tid att skriva ett så fint omdöme om oss. Härligt att höra att du hade en fin vistelse hos oss och att du gillade vårat hotell och vår personal. Hoppas att vi ses snart igen.

Omdömet skrevs 19 oktober 2020

Personalen var supertrevlig! De kokade gröt till mig under båda frukostbesöken trots att de inte vanligtvis har gröt framme under helgen. Jag är supernöjd med servicen och kan varmt rekommendera Scandic No. 25. Att det ligger så centralt och nära till centralstationen (samtidigt som det ligger lite avskilt och inte mitt i smeten) är ett plus! Nära till både livsmedelsaffär och Hemmakväll för den godissugne. Mycket prisvärt hotell.

Tack Abergvick

Hej Abergvick,

stort tack för ditt fina omdöme om din vistelse hos oss! Det gör oss väldigt glada att du trivdes och vi hoppas att vi ses snart igen.

Omdömet skrevs 8 oktober 2020 från mobil enhet

Nära centralstationen ligger Scandic No 25 lite anonymt på en bakgata. Men in kommer man i välkomnande reception med vardagsrumskänsla. Rummen är lagom och moderna.
Dock lite konstigt med den stora spegeln på insidan av dörren till toaletten.... Kändes märkligt på något sätt.
Och en lagom frukostbuffé serveras på entréplan med lika trevlig personal där som i receptionen.
Vi fick ingefärsshot serverade vid bordet.

Tack Eva S
Scandic GuestService, Guest Services / Front Office på Scandic No. 25, svarade på det här omdömetSvarade 9 oktober 2020

Hej Eva,

stort tack för ditt fina omdöme om din vistelse hos oss! Det gör oss väldigt glada att du trivdes, och att du gillade vår personal och frukost. Hoppas att vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 21 september 2020

Datum för vistelsen: september 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Scandic GuestService, Guest Services / Front Office på Scandic No. 25, svarade på det här omdömetSvarade 21 september 2020

Omdömet skrevs 24 augusti 2020

Datum för vistelsen: augusti 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Scandic GuestService, Guest Services / Front Office på Scandic No. 25, svarade på det här omdömetSvarade 26 augusti 2020