Travelocity
SPARA 12 US$
Orbitz.com
Expedia.com131 US$
Omdömet skrevs 19 oktober 2020

Personalen var supertrevlig! De kokade gröt till mig under båda frukostbesöken trots att de inte vanligtvis har gröt framme under helgen. Jag är supernöjd med servicen och kan varmt rekommendera Scandic No. 25. Att det ligger så centralt och nära till centralstationen (samtidigt som det ligger lite avskilt och inte mitt i smeten) är ett plus! Nära till både livsmedelsaffär och Hemmakväll för den godissugne. Mycket prisvärt hotell.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack Abergvick
Scandic GuestService, Guest Services / Front Office på Scandic No. 25, svarade på det här omdömetSvarade 2 november 2020

Hej Abergvick,

stort tack för ditt fina omdöme om din vistelse hos oss! Det gör oss väldigt glada att du trivdes och vi hoppas att vi ses snart igen.

Omdömet skrevs 8 oktober 2020 från mobil enhet

Nära centralstationen ligger Scandic No 25 lite anonymt på en bakgata. Men in kommer man i välkomnande reception med vardagsrumskänsla. Rummen är lagom och moderna.
Dock lite konstigt med den stora spegeln på insidan av dörren till toaletten.... Kändes märkligt på något sätt.
Och en lagom frukostbuffé serveras på entréplan med lika trevlig personal där som i receptionen.
Vi fick ingefärsshot serverade vid bordet.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack Eva S
Scandic GuestService, Guest Services / Front Office på Scandic No. 25, svarade på det här omdömetSvarade 9 oktober 2020

Hej Eva,

stort tack för ditt fina omdöme om din vistelse hos oss! Det gör oss väldigt glada att du trivdes, och att du gillade vår personal och frukost. Hoppas att vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 21 september 2020

Datum för vistelsen: september 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Scandic GuestService, Guest Services / Front Office på Scandic No. 25, svarade på det här omdömetSvarade 21 september 2020

Omdömet skrevs 24 augusti 2020

Datum för vistelsen: augusti 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Scandic GuestService, Guest Services / Front Office på Scandic No. 25, svarade på det här omdömetSvarade 26 augusti 2020

Omdömet skrevs 15 augusti 2020 från mobil enhet

Rummet var ok storlek för 1 person, fick utsikt mot tågrälsen så såg när solen gick ned.
Men tyckte det var dåligt städat då jag såg hår på mattan.
Fläkten hade någon sätt en papperslapp över, antar att det var för att det blåste så.
Men jag tyckte ändå att det drog kallt från fläkten.
Frukosten var helt ok att få i en låda(i dessa tider), men vilken konstig ost den var inte alls god.
Brödet kunde ju vart inplastat tycker jag.
Juicen var bra.
Hade bokat 1natt till längre fram innan jag bodde här, men den har jag bokat av efter detta besök. Väljer istället ett annat hotell centralt.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Restyp: Reste ensam
Tack missepissen

Hej Missepissen,

Tack för att du delar din upplevelse med oss. Det hjälper oss att bli bättre på det vi gör. Tråkigt att höra att du inte var nöjd med städningen och frukosten. Jag för vidare dina synpunkter på städningen till ansvarig avdelning. Vi är glada att kunna meddela att vi från den första September kommer kunna erbjuda en frukostbuffé igen.

Vi hoppas såklart att du vill komma tillbaka till oss igen någon annan gång och att vi kan ge dig en bättre upplevelse då.