Omdömet skrevs 14 mars 2018 från mobil enhet

Snabb och smidig in- och utcheckning. Inga konstigheter. Trevlig personal i receptionen och i restaurangen. Bra städade rum. Väldigt bra hotellfrukost.

Rent och fräscht. Rekommenderas absolut vid arbetsresor.

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Bella P
Pierre B, Manager på Elite Plaza Hotel Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 16 mars 2018

Hej Bella P,

Tack för att du tog dig tid att skriva om din vistelse hos oss.
Jag blev så glad över att läsa dina fina kommentarer.
Vi ser fram emot att få hälsa dig välkommen tillbaka.

Bäst hälsningar,
Pierre

Omdömet skrevs 13 mars 2018 från mobil enhet

Anrikt hotell med centralt och bra läge. Korridorer och allmänna ytor gör inte dom vackra rummen rättvisa. Rummen är stora, modernt inredda och relativt tysta. Väldigt sköna sängar. Härliga morgonrockar på rummet. Frukosten helt okej. Vi fick ett väldigt blandat bemötande från personalen. Receptionspersonalen var dock väldigt vänliga och bra.

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Cbt76
435emeliel, Receptionist på Elite Plaza Hotel Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 14 mars 2018

Hej Cbt76,

Tack för att du delar med dig kring din upplevelse hos oss. Vi blir så glada över att höra att du varit nöjd under din vistelse här. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart igen!

Med vänliga häslningar,

Omdömet skrevs 5 mars 2018

Servicen som mötte oss vid incheckningen var utmärk. Rummen var trevliga med en dubbelsäng som bara var så underbartskön med Dunfjädrar från Norge. Läget till bussar,tåg,båtarna o centrum är på ett behagligt promenadavstånd.

• Bodde här: mars 2018, reste med vänner
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack Tomas E

Hej Tomas E,

Tusen tack för din recension och feedback, vad härligt att du haft det så bra under din vistelse hos oss. Jag hoppas att vi får äran att välkomna dig tillbaka till oss snart igen!

Omdömet skrevs 21 februari 2018

Vi bodde på detta hotell den 16/2 - 18/2 och hade rum 308 som var en underbar juniorsvit som vi hade bokat för halva priset under black friday. På söndagen var det jätte skönt med sen frukost fram till klockan 12;00 samt med sen utchekning 18:00 Och tror aldrig jag sovit så skönt i en hotellsäng innan. Det var en härlig madrass och en underbart skön kudde. Det ingick en stor fruktskål samt en flaska rödvin i priset. återkommer gärna till detta hotellet.

Tips för att välja rum: Rum 308 är en underbar juniorsvit
  • Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Stefan J
435emeliel, Receptionist på Elite Plaza Hotel Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 25 februari 2018

Hej Stefan J,

Tusen tack för att du tagit dig tiden att skriva några rader om din upplevelse hos oss. Blir så stolt och glad över att läsa dina varma ord om Elite Plaza Hotel Göteborg. Det är så roligt att höra att ni haft det bra på er juniorsvit! Jag hoppas innerligt att vi får äran att välkomna dig tillbaka till oss snart igen.

Omdömet skrevs 10 februari 2018

Utmärkt hotell med personlig touch. Rummen är fräscha och rymliga. Frukosten innehar det mesta och är av god kvalitet. Framför allt tycker jag att personalen är väldigt vänlig och tillmötesgående. Läget är också mycket bra nära restauranger av hög klass.

• Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
1  Tack BianchiSmilla
435emeliel, Receptionist på Elite Plaza Hotel Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 11 februari 2018

Hej BianchiSmilla,

Tusen tack för att du tagit dig tiden att skriva några rader om din upplevelse hos oss. Blir så stolt och glad över att läsa dina varma ord om Elite Plaza Hotel Göteborg. Jag hoppas innerligt att vi får äran att välkomna dig tillbaka till oss snart igen.