“Nja”
Omdöme om Brisket

Brisket
Rankad som nr 1 055 av 1 453 Restauranger i Göteborg

Hade inte förväntat oss att man skulle behöva gå ner och beställa sin mat och sedan bära upp på bricka i pappersskålar…vi kanske var dåligt pålästa! Angående maten så var det goda sides och korvar, tyvärr var deras brisket torr så det drar ner vårt betyg. Läget och miljön var mysig och ölen var god. Blir inget återbesök av oss.

Datum för besöket: juni 2021
Tack 513ceciliaw

Omdömet skrevs 9 augusti 2021 från mobil enhet

Fanns inga menyer att få vid borden, blev ombedda att titta på internet, när man gick ner och beställde fanns många rätter inte, som var med på menyn på internet, dom fanns bara i Stockholm.
Hämta sin egen bricka med maten och pappersförpackningar gör att det känns mer som en snabbmatsrestaurang, men priser som landar på vad en bra riktig restaurang tar gör att det inte känns prisvärt.
Grillmaten var ok, sides var i vissa fall smaklösa och i andra fall konstig smak med märklig kryddning.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Culture15558428825
Omdömet skrevs 26 april 2021 från mobil enhet

Fantastiskt! Hickory-rökt kött med klassiska tillbehör i ”Texas-style” och till det bra utbud av öl. Har besökt Brisket & Friends i Stockholm flera ggr, älskar det och detta är lika bra. Supertrevlig personal och schysst läge/lokal. Kommer snart igen!

Datum för besöket: april 2021
Tack henrikhelsingborg

Datum för besöket: juli 2021

Resenärer som tittade på Brisket tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Brisket? Berätta vad du tyckte!