3 personer tittar på det här hotellet
Agoda.com
811 kr
Enkel och snabb bokning
Omdömet skrevs 15 juli 2023

Centralt beläget hotell väldigt nära centralstationen samt till de flesta sevärdheter. Alltid trevlig personal dygnet runt. Rena, fräscha rum. Mycket god och stor frukostbuffé samt hembakat fika varje eftermiddag som sätter guldkant på vistelsen!

Tack Tove T
Omdömet skrevs 12 juli 2023

Har bott flera gånger på Royal de senaste 20 åren. Toppenläge, mysigt hotell och fantastisk personal. Alla rum är unika och väldigt rena och fina. Det finns absolut inget att klaga på. Rekommenderas!

Tack SussiTh
Omdömet skrevs 11 juli 2023

Mycket trevliga två dagar på ett fint hotell. Bra städning och trevligt rum, kanske inte det största rummet men tillräckligt. Enormt serviceminded personal som verkligen fick oss att känna oss välkomna. Trevligt med eftermiddagsfika. Parkeringshus rakt lver gatan och en riktigt god frukost med allt man kan förvänta sig och mer därtill. Kan verkligen rekommenderas.

Tack 180rk001
Omdömet skrevs 10 juli 2023 från mobil enhet

Blev tipsade om detta hotell och vi blev verkligen inte besvika. Mysigt, personligt, stora fina rum, bra frukost och en mysig innergård där man sitta och fika eller ta en öl (de bjuder dessutom på kaffe och kaka). Personalen var alla mycket vänliga och serviceinriktade, det kändes som att de trivdes och var stolta över sitt fina hotell.
Kommer absolut boka detta hotell vid nästa Göteborgsbesök.

Datum för vistelsen: juli 2023
Tack 345ingerg
Omdömet skrevs 7 juli 2023

Hotellet har så många bra omdömen så det här är kanske onödigt MEN det som stack ut ifrån många andra hotell är all fin och annorlunda val av konst och dekoration .
Allt ifrån skisser på glas av Simon Gate och Fritz Blomqvist ifrån 1910 talet till fin keramik till och med Raku bränd keramik . Kruxet att vara ett gammalt hotell och bevara känslan trots nymodigheter har de gjort fenomenalt bra .
Allt annat är topp förstås rekommenderas varmt

Rumstips: Om det går, var gärna där fler dagar
Datum för vistelsen: juli 2023
Tack Patric D