Kostnadsfri avbokning till den 21-10-01
Boka nu, betala på plats
Kostnadsfri avbokning till den 21-10-02
Destinia.com
Kostnadsfri avbokning till den 21-09-30
Priceline126 US$
ZenHotels.com146 US$

Om du, som jag, är petig med det mesta och vill bli nöjd med din vistelse så är Hotel Royal ett säkert kort. Utmärkt läge mitt i smeten men skyddat från ljud. Vackra rum med AC och sköna sängar. Fina badrum med ekologiska artiklar. Vällagad frukost och trevlig personal. Wifi och hiss. Vad mer önskar man liksom? :) Jo, bra pris också!

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack Johanna0470

Gammaldags utseende som gav en mysig och stilfull stämning. Smidiga rum som hade allt som kunde tänkas behövas, riktigt bra frukost och ett suveränt läget till ett väldigt rimligt pris. Väldigt trevlig personal! Väldigt nöjd med trotts en kort vistelse.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack AlexanderR2169

Får ni chansen att bo på detta hotell så gör det. En helt annan känsla än sterila hotellrum från de stora kedjorna. Denna vistelse var 10/10 för både rummet, miljön, servicen, frukosten och läget. Rekommenderar absolut, smultronställe.

Tack jac0b1995
Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Jättemysigt mitt i stan! Trevligt bemötande och fin service. Jag och min dotter på shoppingtur ett dygn. Jättenöjda! Smidigt med parkeringshuset mitt emot och nära till stationen om man tar tåget. Kommer absolut rekommendera andra och själv åka dit igen.

Tack karinsimonsson
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Trevlig och välkomnande personal, hjälpsamma. Ganska litet rum men helt ok. Centralt med gångavstånd till det mesta man vill uppleva i Göteborg. Frukosten var inte den bästa men helt ok. Som vegetarian är det lite tråkigt att det oftast bara finns ost som pålägg.

Tack Eva S