2 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 21-09-24
Boka nu, betala på plats
Kostnadsfri avbokning till den 21-09-25
Trip.com
Kostnadsfri avbokning till den 21-09-24
Priceline151 US$
ZenHotels.com174 US$

Får ni chansen att bo på detta hotell så gör det. En helt annan känsla än sterila hotellrum från de stora kedjorna. Denna vistelse var 10/10 för både rummet, miljön, servicen, frukosten och läget. Rekommenderar absolut, smultronställe.

Tack jac0b1995

Jättemysigt mitt i stan! Trevligt bemötande och fin service. Jag och min dotter på shoppingtur ett dygn. Jättenöjda! Smidigt med parkeringshuset mitt emot och nära till stationen om man tar tåget. Kommer absolut rekommendera andra och själv åka dit igen.

Tack karinsimonsson
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Trevlig och välkomnande personal, hjälpsamma. Ganska litet rum men helt ok. Centralt med gångavstånd till det mesta man vill uppleva i Göteborg. Frukosten var inte den bästa men helt ok. Som vegetarian är det lite tråkigt att det oftast bara finns ost som pålägg.

Tack Eva S
Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Engagerad personal som gav all information och service man kan önska.
Fräscht och välstädat rum samt en utmärkt frukost.
Vi kommer bo här fler gånger.
Bra läge centralt i Göteborg med parkeringsgarage på nära avstånd.

Tack Errol_Norstedt
Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Trivsamt hotell, vänlig personal, god frukost, vackert och välutrustat rum, ligger centralt och är prisvärt. Enda nackdelen var höga fläktljud från badrummet även när rumsfläkten var avstängd (öronproppar är bra att ha).

Restyp: Reste ensam
Tack khjarpe