Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com108 US$
eDreams108 US$
CheapTickets108 US$
Orbitz.com108 US$
Trip.com117 US$

Trevligt och jätte proffsigt till trots att jag kom väldans sent för incheckning.
Dessutom kanonfrukost!
Klart jättebra hotell och dessutom mysigt.
Bra sängar, snyggt och rent samt trevligt inrett rum

Datum för vistelsen: maj 2021
Restyp: Reste i arbetet
Tack svenholm777

Det personliga hotellet där du känner dig som hemma. Originalitet och smarta lösningar gör upplevelsen ursprunglig och äkta., Alla roliga inredningsdetaljer som finns bara här gör att det känns som att gå på upptäcktsfärd i en väns roligt och personligt utformade hus.
Bäst av allt är kanske den hjälpsamma personalen.

Datum för vistelsen: maj 2021
Restyp: Reste ensam
Tack JoannaL1844

Mycket trevligt hotell, centralt i Göteborg. Prisvärt, bekvämt, bra service och hjälpsamma personal (även bilparkeringen löstes enkelt och smidigt). Välsmakande frukost, goda fikabröd på eftermiddagar.
Kan rekomendera alla.

Tack Zoltan K
Omdömet skrevs 5 maj 2021

Royal är ett hotell som lyckats bevara den gamla miljön och samtidigt med en modern touch. Väldigt mycket charm, trevlig personal, bra frukost, sköna sängar, bra läge, prisvärt. En väldigt trevlig vistelse på hotellet.

Tack fredrikm836
Omdömet skrevs 27 april 2021

Lugnt, fint och mycket trevlig personal. Bra centralt läge utan någon störande trafik utanför. Mycket nära till centralstationen och parkeringshus rakt över gatan. Vi kan absolut rekommendera detta hotell.

Tack mickepettersson1983