Hotel Royal
Scandic Rubinen(Göteborg)
ClarionCollection
  • Frukost ingår
Quality Hotel Winn(Göteborg)(Mycket prisvärt!)
Quality Hotels
  • Fri parkering
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 118 US$/natt.

Avalon Hotel(Göteborg)
Avalon Hotel
Orbitz.com
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 134 US$/natt.

Gothia Towers(Göteborg)
Agoda.com
Clarion Hotel Post(Göteborg)
Clarion Hotels
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 171 US$/natt.

Scandic Hotel Opalen(Göteborg)
Agoda.com
  • Restaurang
Hotwire.com
Omdömet skrevs 9 januari 2017

Trevligt hotell med härlig karaktär. Man känner historien i hotellet men det är fräscht och rent. Vårt rum var rymligt och trevligt. Sköna sängar. Enda minus var brödet vid frukost som var lite torrt och tråkigt. Parkering runt hörnet för extra kostnad.

Bodde här: januari 2017, reste med familjen
Tack Nick B
Omdömet skrevs 26 december 2016

Vi har bott på detta hotell en gång tidigare. Ville gärna komma tillbaka. Mer familjärt än boende på stora hotellkedjor. Genuin miljö. Bodde nu i ett dubbelrum superior. Stort rum med sittgrupp. Stort badrum med dubbla handfat.

Tack Elisabet J
Omdömet skrevs 20 december 2016

Hotellet har ett formidabelt läge - nära centralen, mitt i city men ändå lugnt och avskilt. Rummet rent och snyggt. Mycket trevligt bemötande och god service. Kändes äkta utan påklistrad "have-a-nice-day"-utbildning. Ett särskilt plus för juldekorationerna. Så snyggt, genomtänkt och väldesignat.
Utmärkt frukost. Helt enkelt en mycket bra hotellupplevelse!

Tips för att välja rum: Superior dubbelrum. Prisvärt extra utrymme.
Tack peroninna
Omdömet skrevs 19 december 2016

Ett prisvärt hotell i hjärtat av Göteborg. Gångavstånd till allt det "viktiga".
Personlig och trevlig personal. Rummen är rätt små men fräscha och
välutrustade.
Härlig frukost buffé. Rekommenderas varmt!

Bodde här: december 2016, reste med vänner
Tack johans571
Omdömet skrevs 18 december 2016

Rent och snyggt, lugnt trots centralt läge, perfekt läge nära till allt, gångavstånd till centralen och restauranger, trevlig personal man kände sig välkommen. Härligt hus med fantastisk trappa. Utmärkt frukost. Nattöppet!

Tack nyabacka