Priceline
Kostnadsfri avbokning till den 21-04-30
Boka nu, betala på plats
Agoda.com
SPARA 24 US$
Kostnadsfri avbokning till den 21-04-30
Booking.com90 US$
Expedia.com113 US$
eDreams90 US$
Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Helt okej för en övernattning, säkert bättre upplevelse under andra omständigheter men just nu under corona - trångt rum med förlängningsladd till uttag obekvämt för att ladda mobil.
Hissen verkade inte fungera och Restaurangen var stängd förutom fredag/lördag vilket är dåligt, hotell borde cater för sina gäster eller inte ha öppet alls.
En enda person i personalen. Man fick för lite info och fick fråga om allt, högljudd utegård svårt att sova, inga muggar på rummet
frukostpåse pga Corona men kändes mer som nedskärningar..

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack Sophia S
Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Perfekt läge med parkeringsmöjlighet på innergården. Parkeringen var dyr, men säker och praktiskt. Personalen var genomgående vänlig och hjälpsam. Rummet stort och snyggt. Mot gatan men med fönstret stängt störde inte trafiken. Frukost i påse var inte så rolig med godkänd.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack 20kjerstin12
Omdömet skrevs 8 juli 2020 från mobil enhet

Jag och min kompis bodde på onyxen 4 nätter 3-7 juli och jag måste tyvärr säga att jag är mycket besviken. Framförallt på frukosten.

Vi är båda laktosintoleranta och ena var även gluten. Vi fick olika saker nästan varje morgon och min kompis som inte kan äta gluten fick en bulle med i sin frukostpåse som visade sig INTE vara glutenfri. Dessutom fick ena personen yoghurt en dag och den andra inte. Ena dagen hade hennes macka 8 skivor skinka och min 1 skiva. Sista dagen precis innan vi skulle checka ut fick jag en macka med mögel på. Det var mycket som inte stämde med frukosten och vi kände oss inte mätta och belåtna en enda dag. Självklart förstår vi att det inte går att ha en frukostbuffé i dessa tider men vi har bott på andra hotell och där har lösningarna varit bättre.

En annan märklig sak var att vårt rum inte städades första dagen, vi hann inte säga till då heller då vi märkte det när vi kom hem sent på kvällen. Överlag blev jag helt enkelt besviken.

Datum för vistelsen: juli 2020
2  Tack lenberS
Omdömet skrevs 12 februari 2020 från mobil enhet

Åkte till göteborg för att gå på disney on ice och bo på hotell! Hade fått onyxen rekommenderat och såg fram emot denna vistelsen men vad tråkig upplevelse det blev.
Receptionisten var allt annat än serviceminded vi var som ett stör moment i hennes vardag samma tjej var också där när vi checkade ut och inte var hon heller intresserad om vi haft det bra! Rummet var fint men väldigt punktvis städat.

Tråkigt för ett charmigt hotell med ett så bra läge, mer än förvaring än en övernattning

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack Myisha112
Omdömet skrevs 3 juli 2019 från mobil enhet

Fördelen med hoteöeöt är närheten till liseberg och Avenyn. Känns rätt med 3 stjärnor. Trevlig personal.
Men vi hade otur med att de arbetade på vägen utanför så bilar körde över en plåt som lät hela natten. Hotellet hade ingen AC i rummet och det var varmt så vi fick ha fönstren öppna.
Så otur pga av detta. I övrigt ett trevligt hotell men för dyrt för vad man får.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Stig R