Priceline
SPARA 23 US$
Kostnadsfri avbokning till den 21-04-23
Boka nu, betala på plats
Booking.com103 US$
eDreams103 US$
Trip.com126 US$
Omdömet skrevs 8 juli 2020 från mobil enhet

Jag och min kompis bodde på onyxen 4 nätter 3-7 juli och jag måste tyvärr säga att jag är mycket besviken. Framförallt på frukosten.

Vi är båda laktosintoleranta och ena var även gluten. Vi fick olika saker nästan varje morgon och min kompis som inte kan äta gluten fick en bulle med i sin frukostpåse som visade sig INTE vara glutenfri. Dessutom fick ena personen yoghurt en dag och den andra inte. Ena dagen hade hennes macka 8 skivor skinka och min 1 skiva. Sista dagen precis innan vi skulle checka ut fick jag en macka med mögel på. Det var mycket som inte stämde med frukosten och vi kände oss inte mätta och belåtna en enda dag. Självklart förstår vi att det inte går att ha en frukostbuffé i dessa tider men vi har bott på andra hotell och där har lösningarna varit bättre.

En annan märklig sak var att vårt rum inte städades första dagen, vi hann inte säga till då heller då vi märkte det när vi kom hem sent på kvällen. Överlag blev jag helt enkelt besviken.

Datum för vistelsen: juli 2020
2  Tack lenberS
Omdömet skrevs 12 februari 2020 från mobil enhet

Åkte till göteborg för att gå på disney on ice och bo på hotell! Hade fått onyxen rekommenderat och såg fram emot denna vistelsen men vad tråkig upplevelse det blev.
Receptionisten var allt annat än serviceminded vi var som ett stör moment i hennes vardag samma tjej var också där när vi checkade ut och inte var hon heller intresserad om vi haft det bra! Rummet var fint men väldigt punktvis städat.

Tråkigt för ett charmigt hotell med ett så bra läge, mer än förvaring än en övernattning

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack Myisha112
Omdömet skrevs 3 juli 2019 från mobil enhet

Fördelen med hoteöeöt är närheten till liseberg och Avenyn. Känns rätt med 3 stjärnor. Trevlig personal.
Men vi hade otur med att de arbetade på vägen utanför så bilar körde över en plåt som lät hela natten. Hotellet hade ingen AC i rummet och det var varmt så vi fick ha fönstren öppna.
Så otur pga av detta. I övrigt ett trevligt hotell men för dyrt för vad man får.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Stig R
Omdömet skrevs 13 april 2019 från mobil enhet

När vi skulle checka in så hade de uppgraderat en och man blev glad. Sen så fint rum och trevlig personal. Lugnt och fin bar . God frukost som man kunde njuta av en bra stund. Gillar den blandning av gammalt och nytt.

Datum för vistelsen: april 2019
Tack 697lindaz
Omdömet skrevs 22 mars 2019

Okej, jämfört med Elite Plaza och Park Avenue så är rummet mindre, lite mindre frukostbuffé, ingen relaxavdelning etc. Men ..... det är ett hotell med personlighet! Allt är fräscht och det känns mysigt. Från hotellet är det promenadavstånd till Avenyn och nära till kollektivtrafiken - t.ex Korsvägen, där många linjer finns, och även flygbussen.
Det lägre priset gör detta hotellet klart attraktivt!

Datum för vistelsen: mars 2019
1  Tack Saab900se