“God mat men oengagerad personal”
Omdöme om Bombay Palace

Bombay Palace
Rankad som nr 302 av 1 444 Restauranger i Göteborg
Kök: Indiskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018

Återbesök på en av de restauranger som har den bästa indiska maten i Göteborg. Maten var fortfarande mycket god men personalen behöver en uppryckning och gärna visa lite intresse och engagemang i sitt arbete. Så en stor eloge till kocken, indisk mat i toppklass är enda orsaken till ytterligare besök.

Tack Black_Father

Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

Min dotter på 11 år och jag har besökt denna indiska pärla två gånger senaste månaden.
Maten och servicen har varit toppklass bägge gångerna. Inga problem med att anpassa rätterna efter mina önskemål, ex ville inte ha ris till utan extra grönsaker, extra skaldjur osv! Utan kostnad och utan krångel! De frågade om dottern vill ha mer ris eller sås när vi åt och vatten kostnadsfritt direkt på bordet.
Enda som vi kan anmärka på var att kyparen verkade lite stressad och kanske därav något kort i tonen. Men servicen var ändå toppen! Och maten är suverän, vilka smaker och fantastisk kyckling!
Min dotter har uttryckt att ”här ska vi äta varje gång mamma!”.

Tack Nina S
Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Detta är en ”indier” som en gång var helt ok. Numer rätt så sliten miljö och väldigt tomt denna lördag eftermiddag. Maten var ok men helhetsomdömet är att det är ett besök man absolut kan hoppa över. Trött service och inget ”extra” att glädjas över. Dags för uppryckning!

Tack Malin H
Omdömet skrevs 11 februari 2018 från mobil enhet

Vi slank in utan att ha bokat bord, en lördag kring kl. fem. Trots att det då var relativt lugnt i restaurangen dröjde både dryck och mat en stund. Servitörerna talar engelska vilket var ett tydligt problem för våra rätt mycket äldre bordsgrannar.

På menyn fanns flera ölsorter som visade sig vara slut då vi beställde. Inte bra då ölutbudet är litet redan.

Maten var mycket god, smakrik, varm och riklig. Bra lammkött och kyckling. Lite tråkigt naan och väldigt dyrt med 20 kr för en pytteskål med mangochutney.

När vi ätit färdigt blev vi snudd på ivägschasade då det var kö till borden. Inte riktigt ok, trots väldigt god mat.

1  Tack Erika G
Omdömet skrevs 4 februari 2018

Vi var där för att äta en tidig middag innan bio. Maten var smakrik och god. Tyvärr var inte det rekommenderade vinet så smakrikt. Väl värd ett besök för matens skull.

Tack annikabogren

Resenärer som tittade på Bombay Palace tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Bombay Palace? Berätta vad du tyckte!