Google
Sätt du kan uppleva Feskekörka på
från 797,37 US$
från 85,73 US$
från 797,37 US$
från 494,12 US$
Omdömet skrevs 11 juli 2020 från mobil enhet

Om du funderar på att gå hit så tänk om och gör något annat av tiden. Det är litet och dött. Helt meningslöst att slösa tid på ett besök.

Datum för upplevelsen: juli 2020
Tack 452daniele
Omdömet skrevs 7 juli 2020

Resturang - Gabriel. Helt fantastisk mat och underbar service! Trevliga killar som arbetade. Åt en makrill som rekommenderads med jättegod mos samt rårörda lingon. Helt klart bästa lunchen under vår vistelse i Göteborg!

Datum för upplevelsen: juni 2020
Tack Roger B
Omdömet skrevs 9 mars 2020

Besökte Feskekörka men helt ärligt inte mycket att se och uppleva. Om man vill köpa fisk så kan det vara OK men som sevärdhet ganska medelmåttig. Ligger också en aning off.

Datum för upplevelsen: februari 2020
Tack rogerl733
Omdömet skrevs 26 februari 2020 från mobil enhet

Gott, genuin miljö och ambitiös och kunnig personal
som vet vad och hur dom ska arbeta för en läckert anrättad rätt av god fisk!
Kan varmt rekommendera ett besök men neej det är redan försent - eller...... har restaurangen försvunnit från dess rätta spelplan?!!!!
Men hoppeligen så dyker den i bästa fall upp i saluhallen... fast vi har ju tre här i Göteborg så frågan är i vilken?
Ska Du/Ni köpa fisk eller skaldjur så är här det rätta stället! Fräscht upplagt och finfina tips på hur Du ska tillaga fisken/skaldjuren får Du på köpet!
Men glöm inte att ställa frågan!!!

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack birgittakallesko2018
Omdömet skrevs 28 januari 2020

Åt en sen lunch - gravad lax med dillstuvad potatis! Snabb och vänlig service! Brödkorg med tillhörande tapenade innan lunchen var på plats. Hit kommer jag gärna igen!

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack 439marianneb