View deal
Priceline126 US$
Hurb144 US$
Omdömet skrevs 22 februari 2021

Datum för vistelsen: februari 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Martin Blideskog, General Manager på Scandic Backadal, svarade på det här omdömetSvarade 23 februari 2021

Omdömet skrevs 20 februari 2021 från mobil enhet

Vi möttes av en jättetrevlig kvinna i receptionen, pigg och glad, som välkomnade oss med ett stort leende. Hon hade ett väldigt fint bemötande mot barnen och oss vuxna, och de förstnämnda fick en fin och användbar present vid ankomst.

Poolen var perfekt, och bastun var perfekt!

Sängarna (samt bäddsoffan) var supersköna, och man fick de kuddar man bad om i receptionen, och en extra spjälsäng fanns i rummet trots vi ej behövt be om detta.

Frukosten på morgonen var väl tilltagen, det fanns allt och mer vi önskat!
Särskilt en "Mary" var väldigt trevlig, om än alla i personalen (glöm ej städet) var väldigt tillmötesgående och trevliga! Verkar ha fått en bra utbildning inom service!

Tusen tack för en helt underbar vistelse, välstädat rum, bra personal! Vi återkommer gärna till er!

Tack Ulrikajonsson

Hej Ulrika,

Tack snälla för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme. Härligt att höra att du hade en fin vistelse hos oss. Vi ser till att dela detta med hela teamet. Hoppas att vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 9 februari 2021 från mobil enhet

Helt ok hotell

Gällande kvällsbuffén var en del maträtter slut tidigt

Frukosten var bra, förutom det nya påhittet "lantbacon" som egentligen är pressad bog. Det blir säkert billigare för Scandic, dels för att det är en billigare produkt, men också för att det inte går att äta

Rummet va kass, det låg någon leksak kvar på golvet, lakanet hade svarta fläckar i fotänden, hissen precis på andra sidan väggen, ismaskinen lika så. Checkade in 23:15 så jag orkade verkligen inte byta... men man kan tycka det ska va ordnat när man har det i sin profil

Restyp: Reste i arbetet
Tack MartinKD88
Martin Blideskog, General Manager på Scandic Backadal, svarade på det här omdömetSvarade 11 februari 2021

Hej Martin,

Tack för att du delar din upplevelse med oss. Det hjälper oss att bli bättre på det vi gör. Tråkigt att höra att du inte var nöjd med rummet. Det är såklart inte den hotellupplevelse som vi vill erbjuda våra gäster och vi har vidtagit åtgärder för att det inte ska hända igen.

Vi hoppas såklart att du vill komma tillbaka till oss och att vi kan ge dig en bättre upplevelse då.

Omdömet skrevs 4 januari 2021

Vi uppskattade det goda bemötande vi fick samt gym och pool. Sov gott och hade en härlig frukost. Hela familjen trivdes. Uppskattade också tillgång till fri parkering i parkeringshuset bredvid som var "låsbart" och hotellnyckel behövdes för att komma in. Inget onödigt spring.

Datum för vistelsen: december 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Cricko777
Martin Blideskog, General Manager på Scandic Backadal, svarade på det här omdömetSvarade 7 januari 2021

Hej,

Omdömet skrevs 28 december 2020